Hulp gevraagd Casio Mini Oak GMA-2100S voor de vrouw

Nee. Dat is het niet. Zo’n rubberen shitter is geen vervanging van een serieus horloge. Die GA2100 kun je ook laten zitten. Brrr.

Je hebt een hele arm vol horloges die zo mee op vakantie kunnen omdat ze zo solide zijn als het maar kan. Ik snap het niet. Het zal wel om de angst gaan een krasje op te lopen. :slight_smile:

Dat zou een mooie reden moeten zijn om inderdaad niet zo’n ding te halen. Brrrr. Door merg en been.

Geen dank. Ik heb voor mijn vrouw dit gekocht voor de vakantie:

Ik vind het toffer dan zo’n half gare rubberen casio.

Jouw vrouw heeft het dragen van horloges beter bekeken dan jij, in mijn optiek. Daar zou je wat van kunnen opsteken.

4 likes

Die mini Oaks hebben te korte wijzers.

Koop lekker een extra full-size kleurtje voor jezelf en laat het haar lenen tijdens jullie vakantie. Een G-Shock mag, ook bij een vrouwmens, wat groter zijn.

2 likes

Heel gaaf ding!

1 like

Echt een statement horloge! Ik respecteer je keuze :rainbow_flag:

2 likes

Hahah grapje man. Echt een tof ding.
Heb zelf twee keer boven bestel knop gehangen.

3 likes

Gewoon de witte kopen, perfect voor de zomer en vakantie. Ik heb er zelf ook 1, mijn vaste vakantie horloge! Ik heb er trouwens opvallend vaak complimentjes over gekregen.

Topic kan dicht. Vrouwlief vind het spuuglelijk dus die G-Shock kan ze op haar buik schrijven. :yum:

Ik ga zelf iig voor deze:

Maar vind de nieuwe metalen GM2100 ook wel wat hebben…

afbeelding

1 like

Ik dus ook! Alleen jammer van die metalen case met rubber band.

Is dat niet gewoon een excuus om iets nieuws te kopen?

1 like

Natuurlijk is dat een excuus om wat nieuws te kopen. But who cares :crazy_face:

1 like

Hahaha… ik ook

1 like

Je vrouw, die was bijna het slachtoffer van jouw oniomanie. Dat arme ding moest bijna een paar weken lang met een stuk plastic om haar pols lopen.

2 likes

Was niet agressief bedoeld hoor

Wit , lekker zomers en makkelijker te combineren met haar kleding . Wit en zwart kunnen overal bij .

Lees dus net dit :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Staat prima :+1:

afbeelding

4 likes

Dat is geen buik, dat is morbide obesitas

2 likes

Als ze 40+ is (of zich zo voelt) wit of beige, anders gewoon hip roze!
Maar iets met lelijk lees ik net…

Combineren is key. Wat is haar kledingstijl?

Wit is makkelijk.

Zwart vaak te mannelijk
Beige te oudbollig

Edit; ow… is al niet meer nodig

Edit 2; koop haar gewoon een cartier man. Who cares.

Ik snap dat echt niet hoor. Heb je echt mooie horloges waar je terecht trots op ben en hier mee op het forum pronkt, en ga je met een plastic shitter om je pols op vakantie. Durf eens te leven man, horloges zijn om van te genieten!