Hulp gevraagd, iets met bomen en het bos niet meer zien.

Ik ben op zoek naar een ‘look a like’ rolex submariner en dan denk ik aan een prijsklasse van 100-200 eur. Ik kwam deze 2 tegen:

Is 1 van deze 2 horloges wat?
Dit soort modellen zijn er echt mega veel van allerlei merken en prijsklassen.
Ik wil geen automaat omdat ik mijn horloges alleen in het weekend draag.
Mijn vraag is dan ook welk merk horloge rond deze prijsklasse is interessant? Als ik beter verder kan sparen hoor ik het ook graag😉

Als je iets soortgelijks wilt, ga voor een Invicta Pro Diver. Leuk horloge, automatisch uurwerk en valt binnen de pricerange.

2 likes

Topic starter wilt juist geen automaat

3 likes

Pulsar is een submerk van Seiko. Dus dat zou ik zeker wel aandurven en ook nog 'n solar. Dat is ook best handig. Vind allebei overigens niet per se Submariner lookalikes. Maar gewoon beetje eigen look en da’s gewoon prima!

Doorsparen? Ja, ligt eraan. Heb je nu een horloge? Wil je graag nu een horloge? Dan gewoon lekker doen. Kans is wel, zeker als je hier nog een beetje blijft rondkijken, dat je op deze horloges uitgekeken raakt en iets anders (beters) wil. Maar goed, daar kun je dan ook weer rustig op oriënteren/rondkijken/sparen en dat zie je dan wel weer, toch?

1 like

Ik zou ook eens een blik werpen op San Martin. Maken uitstekende horloges nog binnen je prijsklasse. NH35 uurwerk, goede afwerking, saffier glas, prima bezel. Of dito van Steeldive.
Allemaal niks mis mee.

1 like

Oeps overheen gelezen, maar gelukkig hebben ze ook een Quartz

3 likes

Dankje.
Ja lastig ik heb nu een Gshock en een Armani met zwart rubberen band dus zoiets lijkt me leuk om toe te voegen. Maar hoe meer ik op dit forum rondneus hoe vaker ik van gedachten verander haha er is zoveel moois.
1 ding is zeker ik zoek een horloge met metalen (rvs) band, want zoiets heb nog niet.

maar automaat, wat ie niet wil !

1 like

O.k., en een duiker, volgens mij, en niet mechanisch en budget tot 200 Euro. O.k., now we’re getting somewhere! :slightly_smiling_face:

1 like

Casio maakt best wel goede en heel betaalbare horloges. Wat dacht je van deze?
Casio MTD-1053D-1AVES | Montre Acier, Argent, Automatique, Casio, Homme,  Noir, Rond

Ja of, en dat zou ik denk ik doen, het budget wat oprekken of nog even doorsparen voor een Tissot Seastar quartz.

1 like

Citizen een suggestie voor € 179

4 likes

Zie eerder topic vandaag hier:

1 like

Invicta 8932 zou een goede optie zijn.

1 like

Die Casio heb ik ook. Voor nog geen 6 tientjes bij Amazon gekocht. Haast niet te geloven hoe het kan voor zo weinig :moneybag:.

2 likes

Zonder twijfel de Prisma met saffierglas! :muscle:t2:

1 like

:face_with_hand_over_mouth:

2 likes

De Citizen solar is natuurlijk ook een optie :thinking::roll_eyes:

2 likes