Formaat van de BB staat je beter
De Omega, is meer aanwezig, contrasteert beste met wat je al hebt. Verandering van spijs doet eten
Ik ben groot Omga liefhebber, zou voor de Seamaster gaan. Prachtige klok!
Welke je ook kiest; beide toppers Maar de Tudor is wat saaier dan de Omega. De Omega heeft een wat meer uitgesproken smoel. Dat sluit meer aan bij hetgeen je al hebt. Daarom zou je kunnen kiezen voor de wat meer ingetogen Tudor… tja keuzes
Anders krijg je er eentjenvan je vrouw… en koop je de andere zelf
Die Tudor staat je veel beter (misschien is je rechter pols fotogenieker) dan de Omega maar de BB is zo ongeveer hét ‘binnen drie maanden op uitgekeken horloge’ hier op het forum als je kijkt naar hoe vaak die in het blauwe gedeelte tevoorschijn komt.
Ik zou nog even verder kijken…
Duidelijk - ik zou voor de omega gaan.
Ralph doe dat Ferry-pak eens uit!
Beide goed ander type horloges, licht aan je eigen voorkeur. Succes met de keuze
Hier was ik dus naar aan het zoeken
Kwestie van smaak zou ik zeggen. Voor mij zou de keus zeer makkelijk zijn.
Seamaster 100%
Lastig hoor…
Mijn keuze zou de Tudor zijn. Komt vooral door de skeletonwijzers van de Omega, die vind ik niet zo mooi.
Als je wilt ‘showen’ is de Omega de betere keuze, meer mensen zullen dit merk kennen.
De Tudor is meer ingetogen.
De keuze is niet makkelijk, maar je kunt het niet verkeerd doen. Beide zijn toppers.
Succes met je keuze en nog belangrijker:
Gefeliciteerd met je aanstaand vaderschap!!
Ik vind de omega een beetje onvolwassen. Super shiny, met golfjes op de wijzerplaat en een extra kroon op 11 uur, ongetwijfeld voor als je een miljoenmiljard lichtjaar onder zee gaat om een of ander exotisch gas druk ventiel blablabla. Tenzij je met de Omega KITT kunt oproepen, die zelfrijdende auto uit de jaren ‘80 TV serie is mijn keuze wel duidelijk.
Omega, maar wel op staal. Rubber is hier als Doutzen Kroes in een Roy Donders huispak.
Vergeet wat je al hebt. Vergeet wat wij adviseren, het is jouw horloge. Vergeet criteria, dat is allemaal erg rationeel. In excel ga je er niet uitkomen waar je blij van wordt.
Eigenlijk heb je bij geen van beiden het gevoel “dit is hem”, anders zou je de vraag niet stellen dus ik zou verder kijken.
De Omega uiteraard! Tudor is toch een beetje een net niet merk.
Met 42 mm lijkt me de Omega niet echt te groot. De Tudor is mooi, maar naast de Omega Seamaster 300…? Dus mijn keuze advies is de Seamaster! (Ik ben niet bevooroordeeld )
Ik zou voor de Omega op staal gaan en er desnoods een rubberband bij kopen. De banden van Zealande zijn gaaf en betaalbaar.
Je zou natuurlijk ook voor de Seamaster van de vorige generatie kunnen gaan, dan heb je hem in 41mm zonder wave en een kleinere puist aan de linkerkant.
Plaatje voor de sfeer.
Het was 007 die hier wel wat mee kon.
Welke? ♂