Mijn collectie bestaat momenteel uit zwarte wijzerplaten, één grijze, en één ivoor/witte wijzerplaat. Derhalve zit ik nu te kijken naar een horloge met wat meer kleur.
Hoeft geen godsvermogen te kosten, is een horloge voor erbij. Denk dan aan een budget van zo’n 1500 euro om te beginnen, zal vast wel iets leuks voor te krijgen zijn.
Niets over the top, gewoon leuk en wat speelser. Geen oranje!
Formaat max 43mm, stijl van het horloge maakt me niet zoveel uit. Out of the box vind ik wel leuk.
Gele Sumo: super vet en speels, maar zal ik deze echt dragen? Daarnaast lastig te krijgen voor een enigszins oke prijs. Had hem zelf ook al in mijn hoofd
Tag Heuer: niet voor mij, en premium betalen op de aanschafwaarde doe ik niet aan.
Breitling: Mwah, doet me niet zo veel.
Oris: Erg leuk, maar heb de zwarte gehad en was wel serieus bonkig.
Monster: niet voor dat geld
Squale: Heb de gepolijste blauwe gehad, heel tof. Matte kast is voor mij een no no op dit model, dan gepolijst. Wel eentje om nog over na te denken om opnieuw te kopen.
Geen zin om een foto te maken, sorry, haha. Heb uit mijn hoofd 1 duiker (Sinn u1), 1 dresser (rose seiko sarb), 2 pilots (Pellikaan en Damasko), 1 chrono (Omega FOiS) en dan nog een Inox en Patek Aquanaut die ik niet weet in te delen, haha. Wel wat veel tool nu met de Sinn, Damasko en Inox, dus misschien moet daar maar wat van weg.