Hulp gevraagd, mijn collectie mist wat kleur!

Dames en heren, ik heb wat inspiratie nodig.

Mijn collectie bestaat momenteel uit zwarte wijzerplaten, één grijze, en één ivoor/witte wijzerplaat. Derhalve zit ik nu te kijken naar een horloge met wat meer kleur.

Hoeft geen godsvermogen te kosten, is een horloge voor erbij. Denk dan aan een budget van zo’n 1500 euro om te beginnen, zal vast wel iets leuks voor te krijgen zijn.

Niets over the top, gewoon leuk en wat speelser. Geen oranje!

Formaat max 43mm, stijl van het horloge maakt me niet zoveel uit. Out of the box vind ik wel leuk.

Ben benieuwd naar jullie suggesties!

Voor € 1.500 kun je waarschijnlijk die Aquaracer met blauwe wijzerplaat uit het verkoopgedeelte wel overnemen.
Heeft nieuw immers € 1.250 gekost :joy:.

Is de ban van @Unknown al opgeheven…? :wink:

2 likes

Weer te veel kleur zeker: :confounded:

1 like

:sunglasses:

2 likes

Je collectie bestaat uit alleen dress of duik ?

Inkoppertje

2 likes

Zou ook moeten lukken rond die prijs :sunglasses:

1 like

Deze stond onlangs nog te koop, leuke kleurencombinatie:

2 likes
1 like

Die heb ik gekocht. Veel zomerser krijg je ze niet :wink:

Even de suggesties bekijken…

Gele Sumo: super vet en speels, maar zal ik deze echt dragen? Daarnaast lastig te krijgen voor een enigszins oke prijs. Had hem zelf ook al in mijn hoofd :wink:

Tag Heuer: niet voor mij, en premium betalen op de aanschafwaarde doe ik niet aan.

Breitling: Mwah, doet me niet zo veel.

Oris: Erg leuk, maar heb de zwarte gehad en was wel serieus bonkig.

Monster: niet voor dat geld :wink:

Squale: Heb de gepolijste blauwe gehad, heel tof. Matte kast is voor mij een no no op dit model, dan gepolijst. Wel eentje om nog over na te denken om opnieuw te kopen.

Wel duidelijk dat ik langzamerhand wel fan ben maar toch nog een keer:

1 like

Je wilt gewoon een kijkje in mijn doos, he? :innocent:

Geen zin om een foto te maken, sorry, haha. Heb uit mijn hoofd 1 duiker (Sinn u1), 1 dresser (rose seiko sarb), 2 pilots (Pellikaan en Damasko), 1 chrono (Omega FOiS) en dan nog een Inox en Patek Aquanaut die ik niet weet in te delen, haha. Wel wat veel tool nu met de Sinn, Damasko en Inox, dus misschien moet daar maar wat van weg.

1 like

Wel met een ander bandje:

2 likes

Eigenlijk wel ja…ik hou van (horloge)dozen😁

Vooruit dan maar…

G-Shock was ik even vergeten, en ik heb ook nog een skx007 maar die is in beslag genomen door mijn broertje.

2 likes

Op MP staat een mooie GS…

Heb ik niet al te lang geleden (paar maandjes terug) nog gehad. Erg mooi inderdaad…

1 like

OK, niet helemaal volgens de briefing. “iets” te duur. Maar wel bijzonder…
Nomos Tetra met nieuw in-house uurwerk in nachtblauw?

Wat vond je van het formaat van die GS?
Ik vind 'm bizar mooi, maar op de pols gepast (in een andere kleur) opeens te klein…
Jij?