Hulp gevraagd, mijn collectie mist wat kleur!

Die was erg mooi inderdaad. Je zou je Sinn misschien mog kunnen wisselen voor een wat gekleurder exemplaar. Die hebben dacht ik ook wel wat leuke kleurtjes in sommige modellen. Blauw ofzo.

Edit: aardig setje heb je in die koffer zitten, Jeroen. :thumbsup:

Of deze Hamilton … Beetje fors, maar wel een eigen gezicht.

1 like

Doe eens gek, durf en zet de schaar in je stropdas,
verruil je Louis Vuitton koffertje voor een Dirk-tas
en ga op de brommer naar het werk met dit stukje design om de pols

3 likes

Seiko alpinist…
mooi groen !!

Damasko eruit en dan een BlackBay Red er in? Voor de kleur…

-Overigens ben ik van mening dat de schorsing van bepaalde leden moet worden opgeheven en dat er meer vrouwen op het forum moeten!

1 like

Jie lijkt Marianne Timmer wel :sunglasses:

:thinking: Mocht ik willen! Ze is wel, net als ik, een lekkere Groningse :stuck_out_tongue_winking_eye:

-Overigens ben ik van mening dat de schorsing van bepaalde leden moet worden opgeheven en dat er meer vrouwen op het forum moeten!

Ook zij sluit elke spreekbeurt in de kamer af met dezelfde zin. Naar Cicero toch?

Cato

-Ceterum censeo Carthaghinem esse delendam.

Ah,… Je doelt op mijn leidsvrouwe Marianne Thieme,… Die ten aanzien van de Bio-industrie, zulke hardnekkige standpunten heeft.

1 like

Ik ben wat in de war vandaag :flushed:, zal de leeftijd zijn

Ik snap de verwarring, het zijn beide Mariannekes naar mijn hart!

Maar,… Ontopic,… Weet je nog iets leuks gekleurds voor @Jtrapman?

Ik ben zelf helemaal uitgekocht, maar voor dit kleurrijke horloge zou ik misschien een uitzondering maken

Ik had de blauwe Meister al gepost

1 like

Een Maurice Lacroix met groene wijzerplaat?

1 like

Hamilton Jazzmaster Italia versie.

1 like

Zo ‘outside the box’ dat ie dat in werkelijkheid ook wel zal blijven :grin:

Voor wat kleur zou ik een Seiko Pogue aanbevelen :slight_smile: Is ook ruim binnen budget te vinden, en totaal wat anders dan het gebruikelijke blauw/groen als alternatief.

Inox en Sinn eruit om het budget wat te rekken en dan lekker deze aanschaffen:

Je hebt nog geen vierkant en geen blauw.

2 likes

Jeroen
Heb ke de SARB072 overgenomen?
Gaaf!

Jeroen
Die Pelikaan houd het lang uit en als je genoeg hebt van plated rosé laat het dan ff weten. … beetje spijt :wink: