Hulp gevraagd, mijn collectie mist wat kleur!

Soo die is mooi.

Een oranje monster, veel gekker wordt het niet :relaxed:

waarschijnlijk niet de smaak van de TS :wink:

Grt.

Vind ik zo’n mooi klokje, die Oris Aquis met de blauw zwarte plaat. Prachtig.

1 like

Zijn een paar mooie suggesties gedaan, waarvoor dank!

Voor mij springt vooral de Monaco er uit, maar kan me herinneren dat ik die te groot vond om mijn pols. Misschien nog maar een keertje passen.

Ook heb ik mijn oog laten vallen op de Oris Carl Brashear editie (brons, blauwe wijzerplaat). En stiekem heb ik net een pb gestuurd met een ruilaanbod voor een blauwe Planet Ocean. We gaan het zien!

Ik had je al eens privé gezegd dat ik de 072 erg tof vind en nog wel wilde hebben, dus zo gezegd… Niet jouw oude overigens, heb deze via een ander gewaardeerd lid geregeld! Als ik hem zat ben neem ik contact met je op.

Pellikaan houdt het inderdaad lang vol. Ik zie mijzelf deze ook niet verkopen in de nabije toekomst. Geweldig horloge voor het geld.

:grinning: Wtf is dat?! :hushed:

Dat is corum bubble Baron Samedi…

Baron Samedi is een godheid uit de Voodoo

Ik vind em erg tof, maar hij is te duur om voor de grap te kopen. Misschien loop ik er ooit tegen aan.

Aha! Dank voor de info :grin:

Die blauwe PO is schitterend!
't Is dat ik al een zwarte 2500D heb, anders… :wink:

1 like

Jeroen
Luuk heeft van mij
Gr.Tuur

I know :wink: Ik heb hem van @merl, die kwam er opeens mee op de proppen, haha.

Voor het begrip ‘out of the box’ zou ik naar zoiets als dit kijken.
http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2013/12/Linde-Werdelin-Oktopus-II-003.jpg

Of

http://cdn.fratellowatches.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/141106_DSC_3145.jpg

Maar die zijn “net” wat buiten het gestelde budget denk ik.

Pieter.

Ik reageerde maar half …vergat het plaatje.

Zo’n Pogue is inderdaad erg leuk.

Ik heb er zelf vorige week ook een gevonden :thumbsup:

1 like

Is een panda Speedy voor 1500 te krijgen? Doe mij er ook één!

:sunglasses:

Met een beetje zoekwerk misschien wel een ouder type automaat. Voor de Professional Mituskoshi Panda en Apollo XI 35th anniversary moet je even flink in de buidel tasten.

Ik ben sowieso in de markt voor een Reduced, panda zou helemaal gaaf zijn. Ik begrijp dat het een zoektocht waard is? :smiley:

Nieuwe Stowa prodiver limited blue? valt in ieder geval binnen het budget