Geen Quartz of Solar zegt 'ie .
Ik ben nog aan het nadenken wat ik ga aanbevelen btw, vind dit een pittige van ts.
Ja die vind ik echt superknap! Maar ik ben de quartz solar route al eens ingeslagen, had toen al mijn automaten verkocht en vervangen met quartz en solars uit het hogere segment, maar dat beviel me toch niet hoor, al dat naast de markers getik
Hij wil een Explorer maar het mag niks kosten.
Dit is inderdaad ook een kanshebber en hier heb ik minder het gevoel dat het ‘nét geen Explorer is’. Die ga ik toch nog eens een keer onder de loupe nemen.
Dat doen Chronomasters niet.
seg seg, dromen mag he
Maar in deze fase van mijn leven past die er gewoon niet in.
Net zoals een Porsche gt3 er ook niet in past, maar dit is ook mijn droomwagen
Haha idd.
Voor de prijs van 2.5 max in de tool categorie kom je uit op Duitsers ala Sinn, Damasko, Stowa maar die hebben meestal geen opgelegde indices…
Aquaracers wellicht, maar daar zijn de automaten weer >40mm.
Tudor vind ts meeh.
Kom je uit op micro brands, maar iemand die een Explorer in achterhoofd heeft gaat niet voor een skere microbrand kiezen vrees ik.
Ik ben er me van bewust dat het een veeleisend pakket is dat ik mezelf opleg hoor.
Het is geen eis dat het een Swiss is, helemaal niet zelfs. Maar micro-brands liggen me idd dan weer minder.
Als die TH carrera nu gewoon met een effen plaat kwam he dan was dit topic er niet geweest dat is 100% mijn ding, op die ring-structuur na dan.
Wat vind je hiervan?
Wel 42, wel explorer vibes in een stoere Breitling jasje. Gebruikt denk ik wel te doen binnen budget, of net iets erboven.
Net zoals ik geen voeling heb met Tudor heb ik dat ook niet met Breitling. En ik moet bekennen, dat is op weinig gebaseerd hoor. Heb nog nooit één van beide merken om de pols gehad maar ja, ze zeggen me gewoon niets.
- te groot
- duiker
- rubber band
- Breitling
https://www.horlogeforum.nl/t/tk-tudor-black-bay-36-zwart-m79500-0007/442857?u=mickey_donovan
BB36 is ook echt een aanrader. Laat je niet door de 36mm diameter afschrikken.
En ruim binnen het budget. Eventueel het budget iets ophogen en dan voor een BB58 gaan is natuurlijk ook geen slechte keuze👌🏻
Wat een ding!!
Komt aardig in de buurt denk ik zo? Alleen geen inhouse movement