hulp gevraagd: new daily/one piece collectie

Dacht ik ook aan of de Sinn 556 de Black Bay 36 Te klein en ts wil geen “afkooksel van eta uurwerk”…

3 likes

Ah je bent op zoek naar een Ball Marvellight, zeg dat dan.

2 likes

Ik denk dat @whisky al verklapt heeft welke je moet hebben:

3 likes

Dat wordt lastig…

4 likes

Deze tikt idd veel boxen af!
Is het nog zo dat deze alleen online te koop zijn?

Ben binnenkort in de UK en als ze in een store of AD liggen zou ik hem misschien eerst eens kunnen passen

Mpoi horloge seg!
Lumepip eraf en minder shiny stalen band en het was een kanshebber.

Hoe ben jij ooit aan een partner gekomen…

2 likes

Eigenlijk had ik het op merken zoals Tissot en Certina.
Longines tweakt naar mijn verstanden nog aan fe ETA’s en worden dan alleen in Longines gebruikt, dus die vallen dan nog wel in de scope van wat ik zoek.

1 like

Maidenhead nabij Londen, enkel op afspraak!

1 like

Ja die vraag wordt toevallig tegenwoordig ook in vraag gesteld door haar :scream:

M’n kan me omschrijven als een moeilijke mens maar eigenlijk ben ik zo moeilijk niet hoor, ik weet alleen goed wat ik wil en zeker wat ik niet wil haha

1 like

Thanks, deze houd ik open. T is in Londen dat ik een paar dagen verblijf.

1 like

Seiko SARX035

Blijft een kwaliteits klepper
40mm / 46mm lug to lug / 11mm hoog
Prachtige zwarte plaat
In-house uurwerk
Heel fijne bracelet
Ruim binnen budget, wel wat zoeken want discontinued en JDM :jp:

afbeelding

4 likes

Haha, tja, da’s heel jammer natuurlijk. Ik heb een witte Carrera Calibre 5, in 39mm en vind die ringvormen op de wijzerplaat juist heel mooi en het maakt 'm ook uniek. Maar ja, als jij dat niet vindt, dan houdt 't op natuurlijk.
Oh ja, de nieuwe versie (vanaf 2022, volgens mij) heeft trouwens niet die ringvorm, he? Maar wel weer sunburst en dat wil jij ook niet, he?

Maar heb je al 'ns naar Nomos gekeken?
Succes met de zoektocht!

Dat zegt mijn vrouw ook altijd nadat ze 100 paar schoenen heeft gepast.

1 like

Deze beantwoordt op heel wat punten niet aan je eisen. Toch is het je beste optie.

Lord Jesus wat een knap horloge.

11 likes

Net boven budget maar dan heb je ook een tijdloze klassieker die aan jouw wensenlijstje voldoet(?). Echt een beauty die we graag terug zien op het forum, ik althans :wink:

https://link.marktplaats.nl/m1937426811?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios

2 likes

Met Japanners prima te doen.

1 like

Sinds de Ryan Gosling campagne zijn de witte en blauwe variant inderdaad voorzien van een sunburst dial.
Maar de zwarte plaat blijft:

Nomos ook al wel eens bekeken maar niet meteen mijn ding gevonden.

1 like

12 likes

Enfin, drie weken en veertienhonderdzevenenvijftig opties later…

no-please

1 like