hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een mooi horloge voor mijn vrouw,
Wij zijn 3 jaar bezig geweest om kinderen te krijgen en nu is ze november uitgerekend:smiling_face:. Ik wil haar graag haar eerste horloge cadeau geven. Maar ik heb zelf geen idee welke:person_facepalming:, ze heeft zelf nooit een horloge gehad alleen een smartwatch natuurlijk. Mijn budget is tussen de 300-500, heeft er iemand tips?
Allereerst proficiat! Heeft ze je een signaal gegeven dat ze een horloge wil? Zo niet, koop iets dat zij wil, niet dat jij leuk vindt om te geven.
Ik heb geen suggesties, maar wil je wel van harte feliciteren met jullie andere nieuwe aanwinst. Heel veel geluk met z’n 3-en.
Alvast gefeliciteerd met dit goede nieuws, zoiets misschien?
En onder budget.
Geen idee welk horloge maar van harte gefeliciteerd. Veel geluk en liefde gewenst
Ze heeft niet echt een signaal gegeven, alleen dat ze nooit een (fatsoenlijk) horloge heeft gehad
Gefeliciteerd! Een ander gewaardeerd forum lid heeft niet lang geleden zijn schoondochter verrast met een 35 mm quartz PRX met roze dial. Dat was een schot in de roos, kan natuurlijk ook in een ander kleurtje
Zei zij dat ze nog nooit een fatsoenlijk horloge heeft gehad of vind jij dat? In het eerste geval, mooie opties al genoemd zoals de Seiko Tank. Is het het laatste? Scoor punten en koop haar iets dat haar herinnert aan de zwangerschap en jullie kindje. Genoeg juwelen te krijgen die die taak vervullen.
Gefeliciteerd
Ik zeg een PRX.
Zit lekker, fancy, kan klappen aan (vrouw is er echt niet zuinig op) in budget zelfs.
Kleur, variant zelf in te vullen
Vind ze t niks.
Heb jij er een PRX bij… win win.
Ik heb zelf een prx, en die vind ze spuuglelijk:joy: apparte vrouw heb ik
Dat heeft ze gezegd, maar ik vind bij mijn vrouw moeilijk te peilen. Want ze draagt over het algemeen niet heel veel sieraden enzo alleen een Pandora armband die al vol zit en 1 ketting
Van harte met het prachtige nieuws. Maar als jij al niet weet wat vrouwlief mooi zal vinden…
Succes met de speurtocht.
Ik denk een apple
Ten eerste natuurlijk van harte gefeliciteerd!
Ten tweede, ga niet zelf uitzoeken. Vraag eerst gewoon of ze het überhaupt wil en, zo ja, neem haar dan gewoon mee naar de plaatselijke juwelier om samen iets moois uit te zoeken. Maak er een leuk dagje van zodat jullie er samen een mooie herinnering aan hebben met voor haar een blijvend aandenken.
Dat is denk ik het beste idee☺️
Dit sowieso. Prima uitstapje als de kleine in de wagen slaapt
Voor wat het waard is: Ik heb mijn vrouw deze Mondaine Evo2 cadeau gegeven voor onze trouwdag, viel goed in de smaak, en ze krijgt er regelmatig leuke reacties op. Een horloge dat niet-liefhebbers ook gewoon mooi vinden
Ik zou haar meenemen in t beslisproces.
Mijn vrouw heeft heel weinig met horloges, en is zeer specifiek in wat ze mooi en lelijk vindt.
Hier werd het een ring en een oorbellen.
Gefeliciteerd alvast!
Allereerst gefeliciteerd. Neem haar mee en laat haar het een en ander passen. Merken als Seiko, Citizen en Tissot hebben leuke dames modellen