Ik heb deze nog steeds liggen in 20mm. Zat aan een vintage duikertje. Maar een vorige eigenaar heeft het mes gezet in de curved ends!!?? Geen idee of het nu nog iets waard is, wellicht de buckle.
gr, HJR
Ik heb deze nog steeds liggen in 20mm. Zat aan een vintage duikertje. Maar een vorige eigenaar heeft het mes gezet in de curved ends!!?? Geen idee of het nu nog iets waard is, wellicht de buckle.
gr, HJR
Als je over hebt, ik neem graag wat van je over! Zou super zijb voor op mijn Squale!
16ā¬/st excl. porto
als je genoeg 20mmās hebt ?, ik was net te laat op eBay
@ReneJK - http://www.ebay.nl/itm/Nos-Tropic-Sport-Stars-19-20mm-Heuer-/301663722719?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item463c8f1cdf
Ik heb 20 mm alleen voor eigen gebruik. De basket-weave 20 mm met straight ends is niet meer te betalen (kon er vorige week ƩƩn voor ā¬150,00 kopen maar greep net mis). Ik heb er een met eenzijdig curved en, eenzijdig straight end (fout dus) voor eigen gebruik. Model STAR is eveneens lastig, maar zie boven. 19 mm Star is overigens wĆ©l goed te vinden. Sport (met die grote gaten) is op eBay wel te vinden, maar niet mijn stijl.
Ik ben helemaal niet bekend met deze banden, maar van de week kwam ik op ebay deze tegen. 20 en 22mm.
Uiteraard niet the real thing, maar voor 25 euro wel de look. Ik heb hem bewaard en waarschijnlijk ga ik het nog wel bestellen.
Dat heb ik nog nooit begrepenā¦
Dat je nou nog eens een ander bandje op je
horloge wilt/doet , okā¦
Maar dat geraus met soms vrij prijzige horlogeās met al die bandentroep.(?)
Dār op , dār af , dār opā¦dār af⦠Mesh erop , mesh erafā¦stuk schooltas erop⦠Erafā¦ļø:grinning:
Vind het altijd wat zonde. Word er nooit echt
beter vanā¦
Voor eigen gebruik drie basket weave Tropics gekocht. Rib uit mān lijf, dat wel:
20 mm zwart
22 mm zwart met curved ends
20 mm donkerblauw (voor aan de Certina DS3 of Oris Worldtimer, beiden met blauwe plaat)
Zoān blauwe Tropic Star (20mm) heb ik ook interesse in. Suggestie waar ik deze kan vinden Jeroen?
ik heb er 1 van AWCO, is een fijne band! Niet superdik of zo, wel soepel en comfortabel.
bor
Volgens mij had je van mij een 18 mm star en basket weave, maar deze komt me ook wel bekend voor. Ik bewaar mijn 20 mm op het moment, vind ze wel erg duur worden.
Ah, zou kunnen. In dat geval weet ik niet meer waarvandaan
Oud topic about tropic maar beter dan een nieuwe openen.
Zat te zoeken op eBay en vond deze: thoughts? Is nb vanuit Bussum, iemand hiermee bekend?
En is dit wel een āechteā? En het verschil met de aanbieder uit de UK? Alleen de inox buckle of ook qua strap?
Dank alvast!
http://www.ebay.com/itm/221976256350?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Beiden echt.
En niet duur vind ik.
De gespen zijn niet echt. Ik vind de originele gespen op de tropics net heel fijn de āFat Acierā.
Als iemand nog 19mm s zoekt ik heb er nog een paar.
18mm curved end basketweave ook.
Mijn 18 en 20mm tropic sport blijven bij mij
Dat zijn de enige die ik nog heb van 700(!) tropic straps die ik in lot heb verkocht. Was wel een leuke vondst in een oude lade bij de horlogemaker.
Dank jullie. De prijs is inderdaad prima.
Vraag me af hoe het komt dat de sport en star tropics redelijk geprijsd zijn terwijl echte basketweaves zo duur en slecht verkrijgbaar zijn. Heb er eentje zonder keeper in basketweave patroon en die zijn al gauw 30-35 euro. Maar anderen gaan voor 200 euro soms
Omdat 20mm Basketweaves een factory-option waren voor o.a. de Rolex Sub.
Dus voor de āoriginaliteitsfreaksā in de Rolex community zijn die straps goud waard als een bracelet kapot gaat. Niet zoeken naar een datum-correcte bracelet die absurd veel geld kost, een tropic en terug klop origineel.
Wel een heel erg lange bump maar ik had een vraagje over tropics. Mischien kunnen we hier gewoon het tropics only topic van maken
Vandaag mijn eerste tropic bandje in de post gekregen. Ik ben echt positief verrast door het bandje, erg comfortabel. Erg lastig om het dan bij 1 bandje te laten en ben opzoek gegaan naar een 2e. Ik ben vooral opzoek naar tropic sport. Waar kan ik een tropic sport kopen voor een redelijk schappelijke prijs? Volgens mij is dit geen originele tropic?
http://www.ebay.ca/itm/132009139097?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&fromMakeTrack=true
edit: had er op eentje vandaag geboden maar niet gewonnen. Nu krijg ik een 2nd chance offer (volgens mij heeft hoogste bieder dan gecanceled ofzo). 11.20$ incl shipping klinkt niet slecht toch?
http://i.ebayimg.com/images/g/PGEAAOSwzgRWv8Wk/s-l1600.jpg