Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

@ray1981 maak jij die 300 daar dan ook heen?
Dus mensen die een Cameo kopen, doen dan hier aan mee :sunglasses::+1:

1 like

Hoe werkt het nu eigenlijk? Gaan mensen hier bieden of moet ik een aparte advertentie aanmaken?

1 like

Dan wil ik wel meedoen in de strip van @Jurk in mijn witte pak, met helm op, bescheiden vintage Rolex om de pols, wel goud en diamanten… relaxed toekijkend op de dames uit het groene deel die een theekransje hebben! (@ray1981, @HanDavinci en het verloren lid…)

3 likes

Top! Noted. Hoeveel mag erbij de teller?

1 like

100 uiteraard

3 likes

Haha Han toch, jouw reden om niet te doneren aan giro 555 is omdat de Turkse overheid corrupt is? Dat is een beetje hetzelfde als niet aan de Nederlandse voedselbank doneren omdat je Mark Rutte een lul vindt.

Maargoed, jouw trackrecord om als “rijke horlogebaas van forum” een paar tientjes voor het goede doel ontwijken hou je al lange tijd vol. Sorry dat ik het zeg, maar zeg gewoon eerlijk dat je het zelf niet zo breed hebt en daarom niet kan doneren ipv met zulke kutsmoesjes komen.

15 likes

Misschien past dit topic beter in een andere categorie, niet off-topic, niet algemeen, maar Rolex-only zodat het iets afgeschermder is?

Mooi! We gaan Rolexen doneren :joy::+1:

4 likes

Hoe kan ik hier op bieden ? Binnenkort via het blauwe gedeelte ? Of in deze draad ?

1 like

Geld is bij de mensen met gouden rolexen toch? :innocent:
Lasteraar ontspringt de dans zo ook maar mooi…
Ik zal ook wat doneren, al kan ik het niet missen.

2 likes

Mooi inititief dit! Ik heb al gedoneerd alleen niet via het forum. 🫶🏻

Edit: ik heb nog een mooi AP reisetui (ook een beetje van @Lasteraar) liggen. Helemaal nieuw zou de GD zeggen. Bieden maar !

7 likes

@Cihanski weet je zeker dat die link betrouwbaar is die je gedeeld hebt? dan doneer ik daar mijn 100 euro om op de cartoon van @Jurk te komen?

1 like

niet zwetsen, maar doneren, anders niet reageren…rolex only bullshit…

2 likes

zouden je eigenlijk in een flitsend oogverblindend pak moeten doen, zo wit dat je niet herkenbaar bent :slight_smile:

1 like

onherkenbaar veel geld, en je egoverlies :slight_smile:

Wat betaal je daarvoor, je kunt de strip toch aan laten passen?

Ja, maar mocht de prins van Nigeria plotseling met een gifje tevoorschijn komen, laat het dan vooral weten :sunglasses:

Nee, zonder dollen; betrouwbare club en hoewel het net bij @ray1981 ff qua webpagina niet helemaal soepel liep heb ik er vertrouwen in :raised_hands:

2 likes

Grr ik mag niet overboeken buiten de EU, andere optie? Of ander goed doel?

1 like

Strip van Jurk: 325,-
ray1981, anoniem,

GA2100 van Dough:

Pulsar van Pontiac:

Timex van Cihanski:

Invicta van Chihanski:

Seiko van SuperC:

Moonswatch van Metinsta:

AP doosje van JohnWick:

2 likes

Fout, ik had ook al 100 euro beloofd voor de strip van @Jurk

2 likes