HydroConquest Only

6 likes

Welkom terug, staat je wederom weer goed :sunglasses:

1 like

Ook weer om de pols hier

8 likes

5 likes

Weer terug van een paar dagen logeren bij S&C.
Was niet tevreden met de uitlijning van de bezel, en daarom laten op sturen naar S&C service centrum.
Ze hebben het een stuk verbeterd!! Imo nog niet 100%, maar ligt er ook maar net aan hoe je kijkt en de foto maakt.

Voor nu weer tevreden

4 likes

7 likes

8 likes

Gaan we zwemmen?!? :sweat_drops: :sunglasses:

11 likes

M’n ouders op de koffie vanavond. Mooi setje zo bij elkaar! :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

:star_struck:

Ik denk dat ik ook maar eens de rubber band ga bestellen. Ik heb het eens geprobeerd met een Ali special, maar die was niet zo soepel. De echte toch wel hè?

1 like

7 likes

Ik heb beide en als je niet de goedkoopste neemt op Ali, is 'ie minstens zo comfortabel als de originele hoor. Sluiting overzetten en gaan!

1 like

Ik ga denk ik toch eens bij m’n AD informeren over de originele.

1 like

Ga je geen spijt van krijgen. Persoonlijk vind ik de Hydroconquest mooier en fijner dragen op de rubber band. Ben ook geen fan van de gepolijste center links van de stalen band. Wellicht die nog eens laten brushen.

1 like

De echte is top :ok_hand:

1 like

De oem rubber strap is echt een hele fijne soepele en comfortabele band.

Het enige wat me soms opvalt is dat die soms wat “tikt” tegen kas / “kraakt” tussen de lugs, meer die daar last van hebben?

7 likes

9 likes

8 likes

Hou eens op met die prachtige foto’s, nu wil ik er ook weer eentje :grinning_face_with_smiling_eyes::sun_with_face:

3 likes