Update : hijs binnen……
Moet eerlijk zeggen… dit is wel heel close met het origineel. Zelfs de verpakking voelt echt aan…
Nog een update , afwerking is goed, kwaliteit volgens mij 8/10. En nou weet ik niet of er op het origineel een divers extension zit maar op deze iig wel. Al met al mooie band. Zeker de 35 euro waard.
Diver extension zit ook op de originele bracelet.
Netjes wel, al hadden ze de centerlink van mijn meteen mogen borstelen .
Ja dat had ik dus ook gevraagd maar dat kon dus niet blijkbaar ! Maar goed ik kan het ook zelf doen denk ik.
Pareltje! Goed gekozen qua maat ook
Mooi man! Top horloge, gefeliciteerd
Iemand enig idee wanneer de nieuwe HydroConquest (3 wijzers) uit gaat komen? Ik ben zo benieuwd…
Zou het trouwens wel heel jammer vinden als de bekende 12, 6 en 9 en de crown guards zouden verdwijnen. Zijn juist de dingen die de HC zo HC maken.
Ik denk dat je het eerder op een pols waarneemt als in de vrije natuur dat de 39 echt een stukje kleiner is. Maakt hem wat vriendelijker voor het oog en sinds ik 50 kilo ben afgevallen is 39 echt groot genoeg. Zijn er nog mensen die 41-42 mm horloges zoeken (Breitling, Omega, Ebel, etc), ik heb er nog erg veel. Stuur me gerust een berichtje.
Heeft iemand de nieuwe Hydroconquest eigenlijk al? Ik vind die prachtig en overweeg om deze zelf ook te kopen in de toekomst.
Hoera, daar is hij dan eindelijk. Mijn eigen hydroconquest.
Lang getwijfeld of ik de ceramic wilde maar dit model spreekt me mu eenmaal verrweg het meeste aan.
Ik ben lang bang geweest dat deze hetzelfde lot zou gaan treffen als de seamaster 300 M die ik hiervoor had. Prachtig horloge, maar zodra ik hem omdoe lijkt me het of ik hem zojuist opgevist heb uit de grijpautomaten op de kermis.
Gelukkig is niets minder waar! Een stralend middelpunt van beschaving om de pols. Deze gaat nog heel lang blijven.