Prachtig!
Dank! Ben er erg blij mee
Die 39mm kwam niet lang uit nadat ik mijn 41 had gekocht. Ben onwijs blij met wat ik nu heb, maar anders had ik ook wel de 39mm gekozen. Perfecte maat gewoon.
Ik heb de 41 ook bijna 2 jaar lang met veel plezier gedragen! Toch altijd net een beetje dat “Oeh, het is wel fors” gevoel gehad, maar dat mocht de pret niet drukken!
Is jouw 41 met het nieuwere uurwerk? (met 72u gangreserve en silicium balansveer)
Nee, had die in januari verkocht
Zijn de centerlinks nu gebrushed? Zo ja: Super!
Nee, zijn gewoon vette vingers met een doekje uitgeveegd
Had voor de foto even snel een veeg met een doekje gedaan, maar niet heel goed blijkbaar haha.
@AA-79 laat (binnenkort?) wel de centerlinks borstelen op z’n HC. Afhankelijk van hoe dat uitpakt ga ik het wellicht ook overwegen.
Ben begin juli aan de beurt bij Mister Wakker. Zodra ik hem terug zet ik de foto’s op het HF!
Hoi Erwin, afgelopen zaterdag zou ik bij mijn AD een HydroConquest gaan kopen maar toen kwam ineens de Spirit Zulu Time GMT sunray blue langs. Je begrijpt het wel, de twijfel sloeg weer toe. Kwam er qua prijs met de verkoper op dat moment niet uit, gaat het opnemen met de eigenaar. Wil die namelijk zowel op staal als leer hebben, duimen dus
Nog enige vordering m.b.t. de geborstelde centerlinks? Ben wel benieuwd
Moet na vakantie even noeiwe afspraak maken….vorige afspraak niet gehaald omdat ik ziek was. Zodra het gedaan post ik de foto’s!
Mijn Hydro, echt een favoriet.
Kreeg bij aankoop een rubberband erbij, helaas op maat van de vorige eigenaar.
Heb dus mooie, zo goed als niet gedragen rubber band die ik niet pas