Prachtige foto’s hoor! Mooie kleur ook dat mat groen.
De HydroConquest staat op fora/Youtube nog weleens bekend als een echte nail braker vanwege de metalen sluiting. Toen ik mijn HC kocht heb ik van de AD echt een fantastische tip gekregen hoe deze te openen zonder gedoe. Heel simpel, na het openen van de double safety clasp (op de foto nog dicht) gewoon je wijs- of middelvinger tussen de band en de frictiesluiting wurmen. Dan schiet ie makkelijk open en het bespaart een hoop nagelgedoe.
Dank U
Aaah, nou snap ik waarom je van de week zei dat ik hem gewoon moet kopen. Het is inderdaad een prachtig ding om te zien.
Ik ben er wel zo’n beetje uit dat dit hem gaat worden. Alleen ben ik er nog niet over uit welke kleur en diameter, 39 of 41.
Ik denk dat ik van de week maar even langs een ad moet om te passen en te kiezen
Iemand een suggestie voor iemand van wiens polsomtrek varieert van 17,5 tot 18,5?
Als iemand met 16,5 -17cm polsjes heb ik zowel de 41mm gehad en nu de 39mm. Ik heb vrij platte polsen en kon opzich de 41 wel hebben, maar voelde toch ff te groot.
Met 17,5-18,5 denk ik dat je prima 41 kan hebben, zeker als je ook een beetje platte polsen hebt.
Hangt verder natuurijk van je voorkeur af, dus lekker passen
Bedankt voor de uitleg. Ik heb inderdaad vrij platte polsen. Dermate zelfs dat ik ook grotere maten tot 44 heb gedragen, zonder me er aan te irriteren.
Ik heb echter wel gemerkt dat ik de laatste tijd vooral m’n skx007 draag, omdat deze gewoon lekker draagt. Maar heb dus geen idee hoe een 39mm draagt.
Echt maar even gaan passen, dusss.
Ben ook aan kijken naar iets nieuws, twijfel nog tussen een TH Aquaracer of een Hydroconquest
Maar aangezien ik mijn horloges het liefst op rubber draag vind ik de Hydroconquest toch iets mooier … en dan is ie er ook nog in zulke gave kleuren
Exact de 3 waar ik tussen twijfel
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
🏻
I know right! Ik kon het over tijd niet weerstaan om meerdere te proberen
41mm’s
39mm’s
Blauw blijft mijn favoriet, maar ik zie de andere kleuren net zo graag voorbij komen
Zit inderdaad geen lelijke kleur tussen
Gaaf man!
Ik zie alleen het verschil niet tussen de diameters. Ik wordt misschien een beetje koppig .
Kippig dus
Is opzich ook best een subtiel verschil, maar draagt echt anders. Voornamelijk doordat de bandaanzet op de 41 2mm breder is en ook de kroon en kroonbeschermers een stuk breder zijn. Dat maakt de 41 niet alleen in lug to lug iets langer maar ook merkbaar breder op de pols. Wel lastig op foto’s te zien, zonder ze naast elkaar te hebben
Misschien hier een beetje te zien dat de 41 bij mij over m’n hele pols ligt en de 39 er binnen valt en smaller oogt en is bij de bandaanzet
41 of 39 mm is ook weer zo’n keuze.
Op jouw foto’s vind ik de 39 mm toch mooier staan
Thanks! Ik zie het nu zelf heel duidelijk, bij de lugs.
De 39 ligt echt op je pols, de 41 is er wat meer om gerold/gevormd. Net dat ene slagje groter.
Ik zou zeker voor de 39mm gaan, dragen super