HydroConquest Only

Mee eens, geen staal voor mij, ik draag het nooit.

Na de verkoop van mijn Sinn 556i ben ik opzoek naar een nieuw horloge. Met gemengde gevoelens heb ik de Sinn verkocht. Een schitterend horloge, maar ik raakte er op uitgekeken.

In mijn zoektocht kwam ik in dit topic terecht, de 39mm versie van de HQ staat hoog op mijn lijst. Echter is de nieuwprijs buiten budget wat ik over heb voor een horloge.

Verschijnt de 39mm versie al op de tweedhandsmarkt of is het daar nog te vroeg voor ?
Mocht er iemand meelezen die van zijn 39mm af wil, wellicht kunnen we zaken doen?

Tot die tijd lees ik mee :wink:

Ik ben er echt heel blij mee. Toen gekozen voor de quartz versie, misschien nog een optie. Voor mij de ideale Bester… vakantie, reizen, werk. Overal gaat hij naartoe

6 likes

Dikke mazzel , vanochtend kon ik hem ophalen bij de pakket afhaal locatie . In het echt nog mooier wat een beest

9 likes

Al ruim 7 jaar in bezit. Nog steeds blij mee

12 likes

13 likes

11 likes

10 likes

9 likes

10 likes

Mijn EX Hydronquest quartz in two tone. Was erg mooi, maar droeg hem te weinig door de kleurstelling. Iets te opvallend voor mij op dat moment en in mijn collectie.

En mijn nieuwe aanwinst met dank aan @Riepos. 39mm automaat. In wat meer gedragen staat, met gebrushte centerlinks (toch wat mooier dan het origineel). Ook ik zal deze uiteindelijk wat vaker dragen dan mijn EX, dit niet alleen vanwege de kleurstelling maar ook het formaat!

8 likes

10 likes

Eens, er is geen soberheid meer te bekennen.

Terecht, prachtig horloge, mooi formaat :ok_hand:.

Dit vind ik, met de grijze hier op het forum, de mooiste kleur voor een HydroConquest. Topkeuze.
Zelfs op mindere foto’s heel mooi.
Mooie foto dit trouwens :+1:

1 like

Dank u ,nu met het rubber bandje draagt het heel fijn .

1 like

Eens, dat Longines-rubber is echt top. Net als de gesp die ze op het rubber gebruiken.

1 like

9 likes

39mm, draagt lekker op 185 pols

Deze is echt bruut met die bezel insert :sunglasses:

1 like