HydroConquest Only

Leuke video van Chisholm Hunter. Twee enerzijds verschillende maar anderzijds qua specs zeer gelijke horloges. Toch leuk dat er zo’n link wordt gelegd met een beroemd icoon als de Seamaster.

Ik vind persoonlijk de HC qua looks véél mooier dan de huidige generatie Seamaster.

A Budget OMEGA Seamaster 300m?! - Longines Hydroconquest 39mm - YouTube

Heeft iemand nog een mooie HC liggen? 39 of 41mm is welkom :wink:

Begin mn ex te missen…

7 likes

Mooie foto! (Van een schitterend horloge).

Dank U :+1:

1 like

Blauw en wit :ok_hand:
I :heart: HydroConquest

13 likes

17 likes

Toch blijft het lonken, zo’n HydrocConquest!

2 likes

Dit is voor mij de mooiste versie, mat groen met messing accenten, is deze 39mm @Gup?

1 like

Het is de grijze versie (Sunray Grey) met rosé gouden accenten, 41mm
Ik ging voor de 39mm maar vond deze 41mm toch net ff beter op mijn pols staan.
Het verschil met de 39mm is de kroon die bij de 39mm niet rosé goud gekleurd is maar staal kleur.

1 like

Daar is maar 1 oplossing voor: DOE HET! :sunglasses: Het is zoooo’n fijn horloge.

2 likes

9 likes

Ja, dat is waar… Maar zo lonken er nog wel meer soorten naar me… Wordt dan al snel, heel duur :sweat_smile: :see_no_evil:

1 like

Ondertussen ben ik mijn schoenencollectie aan het uitdunnen en heb ik een paar te koop gezet voor een nieuw horloge. Welke dat wordt, weet ik nog niet. Maar uiteraard is de HydroConquest 1 van de mededingers!

2 likes

Laat je trouwens niet gek maken door de negatieve kritieken op de clasp (mocht je voor de stalen band gaan), veelal te lezen op fora en Youtube. Het is echt een mooi solide ding en als je eenmaal handigheid hebt gevonden in het openen, stoor je je er niet aan. (heb zelf een superhandig trucje van de juwelier geleerd).
Hoewel een system met drukknoppen (Seamaster, Aquis etc.) mijn voorkeur heeft, geeft het systeem van de HC wel echt zo’n gevoel van net dat ene extra stukje veiligheid :slight_smile:

Edit: Ik vind de band zelf trouwens mooier dan de alom geprezen band van de Oris Aquis.

2 likes

Ik begrijp denk ik wat je bedoelt. Mijn Squale heeft hetzelfde. Gewoon m’n duim tussen band en sluiting achterzijde en doorduwen. Dan gaat hij vanzelf open.

Ps, no more likes to give. Empty Kudo pot!

2 likes

Precies zo inderdaad :slight_smile: (ik doe altijd m’n middelvinger)

9 likes

6 likes

9 likes

10 likes