HydroConquest Only

Blijft een mooie configuratie :ok_hand:

1 like

Jij bracht me op het idee :wink:

1 like

Zieke combinatie! Zowel je horloge als outfit.

1 like

Thanks man :+1:

1 like

6 likes

Altijd een tof horloge gevonden, en stiekem een heel stevig oogje op de two-tone met grijze plaat en rubberen band. Alleen welke maat… 41 of 39… :thinking:

2 likes

De welbekende vraag m.b.t. de HC, de beste tip blijft gewoon in het echt gaan bekijken en passen!

@Gup heeft toevallig niet al te lang geleden precies voor de keuze gestaan tussen de versies welke je noemt, misschien heeft die nog een extra inzicht :wink:

2 likes

Dat moet inderdaad maar een keer gebeuren…

1 like

Op mijn pols viel de 41mm het mooist.
Ik ging overigens om de 39mm te passen dus zo zie je maar :wink:
Overweging: de 39mm heeft een staal kleurige kroon, de 41mm een rosé gekleurde kroon, vond ik persoonlijk net iets toffer.
Zeker even gaan passen bij een goeie AD dus :+1:
afbeelding

5 likes

De 39 versie(zie kroon)

Nou @Gup, dat maakt de keuze een stuk makkelijker denk ik!! Die kroon mag in goud!! :rofl:

1 like

Deze is tijdens mijn zoektocht ook op mijn radar verschenen :

HYDROCONQUEST horloge L3.783.4.56.6 | Longines®

Geen fan van de gewone HC, gezien het cijfer 3 plaats moet ruimen voor het datumvenstertje (ik hou wel van symmetrie) maar deze ziet er prachtig uit, met gewoon het cijfer 12, prachtige dial, heel clean voor een chronomodel.
Ook de drukknoppen zijn veel discreter dan op de meeste chronografen, iets wat me anders wel tegenhoudt om dit type horloge te kopen (Avigation Bigeye bijvoorbeeld).

Ik vind echter heel weinig reviews terug over deze HC ; zelfde caliber als de Avigation Bigeye, dat wel.
18 cm pols, 41mm diameter, denk dat er wel mee weg kom…

@horlogista Jij hebt deze gehad in het blauw, wat vond je ervan ?

Ja, heb deze zeker gehad. Serieus gevalletje van sellers-remorse kan ik je vertellen. Heb echt spijt dat ik hem heb weggedaan. Goede diameter en niet te hoog, dus fijn dragend, bijzonder mooie dial in de blauwe kleur met een prachtige sunburst, Enige jammere vond ik dat er geen keramische bezel op zat, maar verder echt geweldig.

5 likes

8 likes

Nice! Zwart zie je hier niet heel vaak. Is dit de 41mm?

1 like

Yep :slight_smile:

1 like

15 likes

Prachtig!

2 likes

Mooie foto :+1:

1 like

Dank, van jou vind ik dat een bijzonder compliment! :slight_smile:

1 like