Hydroconquest vs Conquest V.H.P

Ik heb zelf maar 1 quartz. Soms erg handig als je opeens de deur uit moet of te lui bent om een automaat op tijd te zetten (komt zelden voor hoor). Maar soms zou ik er wel een quartz bij willen hebben. Gewoon voor het gemak als daily beater. Ben er nog niet uit welke ik fraaier vind.

5 likes

Moeilijke keus, maar ik zou voor de VHP gaan. Al kan ik er niet direct de vinger op leggen waarom.

Misschien vanwege de VHP. Vind het ook een lastige. Ben wel van de duikers maar zo’n VHP is ook wel gaaf qua techniek.

En “in het eggie” een mooie verschijning. Je ziet hem ook minder vaak. Ben benieuwd wat het gaat worden!

Zeker die vhp :+1::+1:

1 like

De VHP oogt wat rustiger en mooier imo. Ben benieuwd welke het gaat worden.

1 like

Wat heb je nu eigenlijk voor quartz horloge?

Tag Heuer F1 Chrono

De VHP!

1 like

De linker. Jij bent een veel te roffe gast voor die rechter. Dat weet je zelf ook wel. :wink:

Vhp… Hands down. Maar misschien ben ik niet geheel objectief.

@anon50762135EV… Noem je mij nu soft? :scream:

2 likes

Linker natuurlijk… leuk techniek, maar quartz is quartz en die ene seconde die het scheelt op een jaar…

Dan ga je kijken jaar looks en de linker is toch echt stoerder en mooier.

1 like

Een soft meisje om precies te zijn.:upside_down_face:

3 likes

De Conquest VHP.

Die andere is veel minder breed inzetbaar en heeft godbeterd een snowflake wijzer, bolletjes, streepjes, grote nummers, een datum… Het lijkt goddomme de kermis in Tilburg wel.

3 likes

Hoewel ik uit ervaring kan zeggen dat de Hydroconquest een pracht horloge is, gaat mijn voorkeur toch ook uit naar de VHP. Rustiger, maar ook inderdaad een stukje techniek.

VHP. Al is het alleen maar vanwege de secondewijzer en het nooit hoeven te verstellen van de datum.

Wilde even checken wie de meiden zijn hier :sunglasses:

1 like

De VHP natuurlijk geweldige techniek.

Nee, ik ben er wel uit. Ik pak de 44m Hydroconquest. Kan eventueel de automaat pakken maar juist een quartz is wel lekker erbij.

denk ook dat de diver beter bij je past. hoewel, ben wel benieuwd hoe een vhp zich houdt in n een gebied.

1 like