Ik neem al een andere route zodra het volgende stoplicht op rood springt.
Meestal haak ik af als ik het prijskaartje zie … vaak zijn die kleine merken best wel prijzig en dan hou ik het voor bekeken.
Het wachten is toch meestal het spannendste deel?
Bezit van de zaak = einde vermaak
20k+ plus voor een stalen horloge met Vaucher uurwerkje.
Een datejust is nog goedkoper en die heeft een stalen band en een in house uurwerk.
@peter_bij_de_tijd das nog meer dan ik gedacht had. Dus incl btw ga je richting wat 30k ongeveer. Pfff .
@Fate_Amenable_To_Change. LOL. Hey smaken verschillen. Heb gewoon even wat voorbeelden gepakt waarvan ik weet dat ze na een website of yt kanaal geplugd worden er iets mee gebeurd.
Dus je hebt liever zoiets als de Rijke wat zowat kansloos is om te kopen dan bijv de andere merken die ik heb genoemd en ook zoals Hentschel het doen en ze creeren het horloge voor mij. Tsja.
En wat is er obscuur aan? Het is net zoals heel veel van mijn collectie iets met ks
En ja ik snap inderdaad het MoonSwatch ding hype. En ik vraag me idd af zonder yt social media of sites of dat ook zo een storm was geworden.
Nu is t wel zo dat bijv de moonswatch redelijker te leveren is maar als je max 100 stuks maakt en thats it in 3 minuten weg zijn ik dat wel een beetje appels met peren zijn
Twee weken? Nog geduldig.
Nope. Maakt leuke dingen, maar ik ben geen fan van Nijntje.
Obscuur is dat ik moeite moet doen om er eentje te vinden. Als ik het google en als ik het wil hebben moet ik het kunnen vinden, kopen, ontvangen en dragen binnen een redelijke tijd. (max 2 weken)
Alles wat daar niet aan voldoet is obscuur. Van Smiths tot Halios tot Kurono tot Rolex tot Dufour, als het geen fatsoenlijk supply chain beheer doet hoef ik het niet.
Pardon? Wat is KS? King Seiko?
Ik niet: plastic kutzooi met afbrekende wijzers in een wegwerp-horloge van 300 ballen waar je voor in de rij moet gaan liggen? Swatch was in de jaren 80 cheap ass nasty shit en Swatch is nu nog cheap ass nasty shit. En dan heb ik het niet over de prijs.
Hoeveel er verder van zijn? Tja… Hoe meer ze er maken, hoe groter het milieudelict, in mijn visie.
Ik ben ouder en milder geworden.
Vertaling van hun website:
Delivery time
We have received a lot of orders now, and the longest is 96 months to 120 months.
The delivery time is expected to be shortened somewhat due to the occurrence of cancellations and the strengthening of our manufacturing system.
Je moet hopen dat je nog in leven bent als je horloge wordt afgeleverd. (Wel errug mooi hoor.)
Ja joh? Laatste keer dat ik bij een AD was hadden ze die gewoon allemaal op voorraad.
KS > Kleine Sekunde
Gek he? Ik moet eerlijk bekennen dat ik maar een AD bezocht heb hoor. Wou voor deze geen telefoonrondje doen. Dacht zelf hem op een maandje tijd wel te hebben, maar ze krijgen zelf maar 1 keer per maand een batch binnen van Tudor wordt mij vertelt. Jouw zilveren hadden ze wel.
Mee eens
Ook maanden wachten dus.
Ik had deze zo kunnen meenemen als ik had gewild. Of ze toen ook de blauwe hadden liggen even niet op gelet.
Die zwarte had ik ook zo kunnen meenemen. Moet ik net weer die blauwe willen.