Een mooi verhaal met prachtige horloges!
Eens, prachtig topic
Goed idee, en dan verbieden we niet dat de bijdrage ’snachts bedacht en geschreven mag worden
Het is namelijk al zo lastig om het hoofd koel te houden als het over horloges gaat. En horloge-opwinding en hittegolffigheid kunnen buitengewoon gevaarlijke situaties leveren, dussss
Opstarten die handel
Opstarten die handel
Jij kent vast ook nog wel iemand toch?
Stel maar iemand voor wat mij betreft.
Misschien ontschoten, maar er zitten mensen al maanden vol spanning te wachten
Ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van @Brodie. Ik ken veel van zijn vroegere aankopen, maar hoe ie zo gekomen is…
De laatste keer had ik iemand voorgedragen waarvan ik de bijdrage over het hoofd had gezien
Is er een up to date lijstje? Dan kan ik even kijken.
Ik wacht mijn beurt dan af?
Nogal druk gehad laatste maanden en inderdaad totaal vergeten🤭 Ik was dit topic ook helemaal kwijt op hf, maar dat is niet vreemd zie ik net, 2 maanden geen reacties.
Ik ga er binnenkort werk van maken!
Edit: @brodie mag gerust voor mij in de rij
Bedankt voor de eer
Ik zal er dit weekend eens voor gaan zitten
Ik waag even een poging, sorry als het een doublure is; ik ben wel benieuwd naar de insteek van @Jurtz . Dennis heeft ooit van mij eenvoudige horloges overgenomen en is inmiddels “opgeklommen” want ik zie Rolex en Grand Seiko voorbij komen.
Dus Dennis wat is jouw insteek (lees de eerste post van het topic even goed)?
Tja, Jeroen, daar kan ik vrij kort over zijn. Er zit geen insteek of meerjarenplan achter.
Het begon bij mij allemaal met vintage horloges uit de jaren 50, 60 en 70. Inmiddels drie jaar geleden. Ik wilde graag een vintage horloge kopen, omdat me dat erg tof leek. Zodoende kwam ik bij Catawiki uit. Let wel, ik had nul verstand van horloges toentertijd. Dat wilde ik maar even gezegd hebben! Via Catawiki heb ik een aantal vintage horloges gekocht die ik mooi vond. Toen ik ze ontving en kon dragen begon voor mij pas echt de hobby, wat ontaarde in een eindeloze liefhebberij waarbij heel veel horloges de revue gepasseerd hebben. Nog steeds heb ik geen hoger doel waar ik naartoe werk. Ik wil simpelweg genieten van de horloges die ik mag dragen en vaak zijn dat horloges uit vrijwel iedere prijs range.
Hierbij een kleine sfeerimpressie:
Mooie collectie Dennis …en héél divers top
OMG wat een mooie horloges heb je al gehad! Mis wel je huidige (Grand) Seiko’s? Zonde!
Hierbij nog een iets grotere sfeerimpressie:
Exclusief m’n huidige collectie en dit is (bij lange na) niet alles.
Mijn hemel…
Wow gast . En dan nog niet eens alles
Tja je kunt niet àlles hebben…waanzinnige serie …en nu zoek ik een groen jaloers knopje
Wow Dennis, niet normaal
En niet gek zonder plan
Is het een flippercircus (respectvol bedoeld), of waar sta je op dit moment. Ik zag een fraaie GS voorbij komen, heb je nog andere stukken in de collectie?