Iconische film horloges

Hahaha. Fossil, lekker man. Daar is het allemaal begonnen :sweat_smile:

1 like

Once upon a time in Hollywood

Citizen 8110 bullhead

afbeelding

4 likes

Topic ff omhoog :sunglasses:

De Hamilton Khaki X-Wind ben ik hier nog niet tegen gekomen.
Foto uit de film heb ik niet, maar de mijne is dezelfde :joy:

Featured in Independence Day: Resurgence (2016). Worn by Jake Morrison, played by Liam Hemsworth.

1 like

Buried (2010) met de Hamilton Officer Auto. Deze film speelt zich volledig af in een doodskist waar Paul Conroy levend in is begraven. Het horloge heeft de glansrol om de voorbijgaande tijd bij te houden. Hoe dit afloopt :shushing_face:

4 likes

Bijzondere film idd. Ik vond ‘m erg goed. :sunglasses:

1 like

Oh jazeker wel. :roll_eyes::wink:

Vanwege de film of het horloge? Of beide?

Het gaat mij overigens niet om het horloge, maar om de film.

Ik zou zweren dat jij met deze zou komen.
“ Safety Last “

2 likes

Vanwege de film. En zeer zeker ook de openingsmonoloog die je hier postte. Ik heb zelden zoiets walgelijks gezien. Typische kitsch a la Gordon Gecko.

De enige film in dat genre die het bekijken waard is is American Psycho, in mijn ogen.

Fantastisch. Chapeau. :+1:

1 like

Het was toch ook walgelijk bedoeld? Ik vond dat juist tof. Die foute 80s/90s Wall street vibe. Boos worden op foute mensen vind ik leuk.

American Psycho is ook heel tof ja.

1 like

Lijkt ook wel heel veel op de mijne. Nota bene ook op een bund.

3 likes

Ik heb kennissen en vrienden die het niet als walgelijk beleven, maar eerder als een how-to guide voor het leven. Dan ga je het minder waarderen. :slight_smile:

Bij American Psycho, en in mindere mate WoWS, ligt het er zo dik bovenop dat ik die films wel goed kan hebben. De opening van die laatste met die kont met cocaïne vond ik zo grappig dat je me bijna op moest dweilen voor de film goed en wel begonnen was.

Maar goed, ik ben allergisch voor Alec Baldwin en Al Pacino. In mijn optiek was Alec Baldwin nog het grappigst in 30 Rock, waar hij een over the top persiflage op dat soort karakters deed.

Briljante serie.

Check het horloge. Ik zie een datumpukkel. :slight_smile:

2 likes

Tsja, dat is toch echt jouw keuze. Het zijn niet mijn type mensen waardoor dat ook nooit mensen zijn die in mijn vrienden-, danwel kennissenkring komen en als het een keer gebeurt dan is dat tot nu toe altijd tijdelijk geweest.

Ik vind het echt een fascinerende groep mensen. Net als ik het fascinerend vind om naar natuurdocumentaires te kijken.

1 like

Nja, Als je iemand al 30 jaar kent, en gaandeweg kom je er achter dat je politiek gezien nogal tegenover elkaar bent komen te staan… Maar gelukkig zijn dat maar twee figuren in een grotere bonte verzameling mensen. :slight_smile:

1 like

Misschien al genoemd, en geen film maar een serie. Als er ergens veel en iconische horloges in voor komen is het Mad Men wel. Super goeie serie btw, helaas niet meer op Netflix te vinden…

3 likes

ohh toff deze ga ik checken! (de horloges dan, heb de serie al gezien :wink: )

De Monaco uiteraard - Le Mans

5 likes

En hierbij Jaws

5 likes
1 like

Leuk! Ik denk dat ik ook mensen ga verzamelen in plaats van horloges… Neemt dat veel ruimte in en valt er een beetje mee te flipperen?

1 like