Iconische film horloges

Moest even zoomen, maar ja, is n quartz. Zou wel beter zijn geweest.

Herkenbaar:

1 like


In The life aquatic with Steve Zissou van Wes Anderson draagt Bill Murray een Vostok, en Owen Wilson een Rolex GMT pepsi.
De film is gebaseerd op Jacques Cousteau die ( ook met meerdere films op zijn naam ) erom bekend stond om met een Doxa & Blancpain te water te gaan.

6 likes

In Avatar heeft Michelle Rodriguez een G-Shock G-056:


Plaatje van Ebay
Inmiddels een collectors item :nerd_face:

4 likes

En Omegas

Gasten dit topic is nog geen maand oud…en ook niet de eerste…”Search”???

1 like

Ik moet TenneT nog zien, maar weet al wel dat een horloge die ik ook heb erin zit …

:blush:

4 likes

Bedankt voor de erkenning. Ik voel me redelijk gepasseerd… :sob:

Dit was in de film ook precies de bedoeling. Het moest een gouden GMT Master voorstellen, maar omdat DiCaprio een ambassadeur van Tag Heuer is/was, is gekozen voor de goudkleurige Tag Heuer. Als DiCaprio het horloge op enig moment naar z’n personeel gooit tijdens DE ‘motivation speech’, komt de wijzerplaat ook niet helemaal goed in beeld om het verschil goed te kunnen zien.

1 like

Klopt. Word gedragen door de protagonist! Weer een hamilton :wink:

1 like

Dat verklaart een hoop idd. :ok_hand:

Klassiek predator horloge.

Arnie droeg een seiko prospec
image

5 likes

Deze mag ook niet ontbreken
f30ee28b-73cd-4cee-8a10-e5142cdfc28f.CR0,0,300,300_PT0_SX300_V1_


7 likes

hahah geweldig!

Ik heb het hier op het forum al ooit aangehaald, maar Predator is dus gewoon echt één van de meest facking gave actiefilm aller tijden. Puur jeugdsentiment voor mij…
Voor mij een reden geweest om de 2019 reisseu Seiko Arnie te kopen.

5 likes

Heel gaaf horloge! Heb hem ff opgezocht en zag dat hij een diameter had van 47mm :scream: Hoe valt zoiets om je pols?
Zelf heb ik vrij dunnen polsen dus vraag me af of het bij mij staat.

Het is een behoorlijke knaap inderdaad. Ook nog eens met flink uit de kluiten gewassen pushers en schroefkroon. Allemaal net even iets groter dan het origineel. Jammer dat ze dat gedaan hebben.
Hij draagt verder wel comfortabel. Ik had verwacht dat Ik er vaak ergens mee tegen aan zou stoten, maar dat gebeurd eigenlijk nooit. Het is geen blijver, maar voorlopig wel m’n favo beater…

dat wordt hij vanzelf met dat formaat, elke dag een paar deurposten meepakken bij het langslopen, of een paar kleuters op het schoolplein

2 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

1 like

4 likes