Iconische film horloges

Klopt. Word gedragen door de protagonist! Weer een hamilton :wink:

1 like

Dat verklaart een hoop idd. :ok_hand:

Klassiek predator horloge.

Arnie droeg een seiko prospec
image

5 likes

Deze mag ook niet ontbreken
f30ee28b-73cd-4cee-8a10-e5142cdfc28f.CR0,0,300,300_PT0_SX300_V1_


7 likes

hahah geweldig!

Ik heb het hier op het forum al ooit aangehaald, maar Predator is dus gewoon echt één van de meest facking gave actiefilm aller tijden. Puur jeugdsentiment voor mij…
Voor mij een reden geweest om de 2019 reisseu Seiko Arnie te kopen.

5 likes

Heel gaaf horloge! Heb hem ff opgezocht en zag dat hij een diameter had van 47mm :scream: Hoe valt zoiets om je pols?
Zelf heb ik vrij dunnen polsen dus vraag me af of het bij mij staat.

Het is een behoorlijke knaap inderdaad. Ook nog eens met flink uit de kluiten gewassen pushers en schroefkroon. Allemaal net even iets groter dan het origineel. Jammer dat ze dat gedaan hebben.
Hij draagt verder wel comfortabel. Ik had verwacht dat Ik er vaak ergens mee tegen aan zou stoten, maar dat gebeurd eigenlijk nooit. Het is geen blijver, maar voorlopig wel m’n favo beater…

dat wordt hij vanzelf met dat formaat, elke dag een paar deurposten meepakken bij het langslopen, of een paar kleuters op het schoolplein

2 likes

:joy: :joy: :joy: :joy:

1 like

4 likes

American Psycho

8 likes

Helemaal geen prospex. Maar wel een Seiko ana-digi duiker

1 like

image
Jason Bourne met Tag Heuer Link chronograph

3 likes


Royal Oak in mr Robot. Leuk dit. Zet regelmatig het beeld stil om te zien welk horloge gedragen wordt.

3 likes

Gespot! Een speedy in The Transporter: Refueled.
“You’re gonna make me late.
And I hate being late”


Vond het overigens geen bijster goeie film.

7 likes

heeft ie met opzet de chrono aan staan?

Heb ff het betreffende shot ff opgezocht en hij loopt niet eens…. beetje jammer weer. :sweat_smile:

Hij had ook geen gemiddelde snelheid op te meten.
Hij was onderweg om zijn vader op te halen wellicht dat hij zijn totale tijd wilde bijhouden?

1 like

BOEM! Ik mag meedoen! :sunglasses:
Wolf of Wall Street natuurlijk :wink:

13 likes