Iconische film horloges

Film over legendarische horlogemaker:

2 likes

Goedkoop maar classic, de Casio uit back to the future.

7 likes

Oh en de ( replica ) patek philippe van Ryan Gosling in Drive.

Dan zit er in Seven Years in Tibet nog een Omega volgens mij. En dan is er natuurlijk het klokje uit Pulp Fiction.

3 likes

het Lancet horloge van Butch in pulp fiction…leidt tot een bizarre ontknoping “bring out the gimp”



:sweat_smile:

4 likes

Dat horloge (en de film) is heel gaaf! Thanks! :smiley:

1 like

6 likes

Inked57cd6ae0e991b468f04469072501d4a9_LI (2)
Dacht in de eerste instantie dat hij een rolex droeg maar idd het is een TAG.
Merkte wel op dat de as er uit is, waarom zou dat zijn? mooier film shot?

4 likes

Het moet consistent zijn, als je meerdere takes draait voor dezelfde scene. Anders is het in de uiteindelijke film eerst 12:13 en daarna ineens 11:50 bijv. :slight_smile:

5 likes

hadden ze beter het batterijtje eruit kunnen halen

5 likes

ohja tuurlijk logisch ook.

Zo ziet het er ook een beetje gek uit idd

Moest even zoomen, maar ja, is n quartz. Zou wel beter zijn geweest.

Herkenbaar:

1 like


In The life aquatic with Steve Zissou van Wes Anderson draagt Bill Murray een Vostok, en Owen Wilson een Rolex GMT pepsi.
De film is gebaseerd op Jacques Cousteau die ( ook met meerdere films op zijn naam ) erom bekend stond om met een Doxa & Blancpain te water te gaan.

6 likes

In Avatar heeft Michelle Rodriguez een G-Shock G-056:


Plaatje van Ebay
Inmiddels een collectors item :nerd_face:

4 likes

En Omegas

Gasten dit topic is nog geen maand oud…en ook niet de eerste…”Search”???

1 like

Ik moet TenneT nog zien, maar weet al wel dat een horloge die ik ook heb erin zit …

:blush:

4 likes

Bedankt voor de erkenning. Ik voel me redelijk gepasseerd… :sob:

Dit was in de film ook precies de bedoeling. Het moest een gouden GMT Master voorstellen, maar omdat DiCaprio een ambassadeur van Tag Heuer is/was, is gekozen voor de goudkleurige Tag Heuer. Als DiCaprio het horloge op enig moment naar z’n personeel gooit tijdens DE ‘motivation speech’, komt de wijzerplaat ook niet helemaal goed in beeld om het verschil goed te kunnen zien.

1 like