die 15 is aanlokkelijk.
Maar die 10 man die erbij zitten al een gemiddeld boefje wel op andere gedachten brengen. Ik zou me er geen zorgen over maken…
Netjes hier (of vIa DZVL?) verkocht.
ah, jullie koppen kogels gewoon terug begrijp ik
Voor 30 knaken en een fles huismerk wodka kan er vast een booskijkende Bulgaar geregeld worden die bij de deur blijft staan.
Bij het Rolex-forum wordt regelmatig een borrel georganiseerd. Dat regelt 1 persoon en die stuurt alleen bekende leden een uitnodiging geloof ik. Dat lijkt me een goede werkwijze.
LOL! Lume is zeker straattaal voor iets anders?
Ik ga hier niet op verder, want het gaat NU al de verkeerde kant op
Zeggen dat we Rolex en Heuer meenemen en alleen penankers in de doos dragen en vooraf politie al inlichten?
Iedereen een neppe rolex om de pols en gaan.
Maar om even serieus op topic in te gaan mij lijkt serieus leuk/interessant om zoiets bij te wonen. Leuk initiatief!
Dus mocht er gewerkt gaan worden met een invite systeem dan zie ik deze graag verschijnen.
Leuk idee. Wat zijn de voorwaarden om een uitnodiging te krijgen?
lekker simpel houden: je bent regular en je wilt kijkuh kijkuk en (ver)kopen
Alle mensen die Piet heten worden volgens mij uitgesloten… ooms trouwens ook!
Zit al een tijdje te denken om dit te organiseren.
Misschien met aansluitend een Gin / whiskey tasting o.i.d en een hapje eten?
Moest ik dit organiseren is het simpel. Ik vermeld een dag en stad. Je RSVPt je aanwezigheid en dan krijg je een uitnodiging met exacte locatie en uur etc.
Alleen binnen op zien van uitnodiging.
Als je graag die “supermooie horloge” uit het diepe zuiden graag wilt kopen, reis je toch af vanuit het hoge noorden naar het diepe zuiden?? Je moet er wat voor over hebben…
Klopt. Dan zou ik sowieso al die kant op reizen of laten opsturen. Bij zulke bijeenkomsten zouden denk ik (voor mij zelf sprekend) meer de spontane horlogeaankopen gebeuren.
Misschien is het ook wel beter als een markt, waarbij vraag en aanbod elkaar ontmoeten. Soort standjes / tafels en dan heerlijk smullen.
Ga morgenavond op whiskeydegustatie in Gent.
Zal eens kijken of een meeting daar mogelijk is…
Voordat een locatie wordt gepland vind ik dat we duidelijke criteria voor toegang moeten hebben. Er zal dus een scheiding van HF-leden moeten komen. Op basis waarvan gaat dat gebeuren? Alleen een ‘regular’-status vind ik te vaag. Dat kan iedere LBO-er in een maand bereiken. Er moet ook iets bij van anciënniteit, niveau van aangeboden waar en bewezen betrouwbaarheid. Of zoiets. Het gaat tenslotte om veel geld!
Veel plezier!
HBO-ers en gymnasiasten ook…