Idee: Horlogemarkt Live

Nee, die had hij verdiend!

Vond de meetings die Jaap heeft georganiseerd erg gezellig vandaar dat ik het serieus meen @25tien !

1 like

En het was je eigen voorstel…

Lekker is dat. Hij krijgt een levenslange ban, maar nog mag wel iets leuks organiseren. Beetje opportunistisch.

Overigens vind ik raar dat discussies door ons over Jaap worden afgekapt en dat een moderator hem wel in de discussie kan betrekken. Niet erg consequent.

1 like

Ik ben niet degene die Jaap in de discussies heeft betrokken. En waarom zou hij zoiets niet mogen organiseren? Omdat hij hier een ban heeft? Beetje raar.

3 likes

Leuk idee, ik ben zeker van de partij, ik vrees wel voor menige woedende echtgenotes die het huishoudgeld verkwanseld zien worden…
Kan zelf iets organiseren ook indien de wens hiertoe bestaat.

Indien echt de angst voor beroving bestaat, kunnen ook de komende leden die zich aanmelden het exacte adres krijgen, regio Utrecht is vrij groot, als meelezende dief zul je toch behoorlijk wat moeite moeten doen voor een paar seiko’s.

Persoonlijk denk ik dat het wel losloopt, maar goed.
Voor we weer allemaal beren zien op de weg, is het wellicht een idee om hier een apart topic voor te maken? En een datum poll te starten?

1 like

Jij noemt hem in dit draadje als eetste.

Ik vind het wel raar. Hem bannen, maar als er een HF-bijeenkomst moet worden georganiseerd is hij plotseling wel ok.

8 likes

In plaats van het zo te regelen dat dit topic een slotje krijgt, stel ik voor dat jullie dat per pb oplossen of uitpraten. Voor de mensen die een meeting wel interessant vinden, is het anders zo zonde. Of zeg ik nu hele rare dingen?

2 likes

Ik noem de naam Jaap misschien als eerste, maar eerder in het draadje wordt al aan hem gerefereerd, of zal ik hem ook maar Ingedepinge noemen?

Verder moet Jaap helemaal niets, ik weet niet hoe je daarbij komt. Wie zegt dat hij niet okay is? Wie heeft het hier over een HF-bijeenkomt? Volgens mij wordt hier naar ‘Horlogemarkt Live’ gevraagd, of vergis ik me?

En dat je misschien het één en ander raar vindt, dat mag :thumbsup:
Kunnen we nu weer verder met het, naar mijn mening goede idee van Motermuis die het helaas wat te druk heeft (net als ik).

1 like

Wat mij betreft stoppen we helemaal. @Jurgen en ik worden het waarschijnlijk toch niet eens. Hoeft ook niet.

Verder ben ik altijd voor een meeting, met of zonder (ver)koopdoel. Lokatie en ballotage laat ik over aan de organisatoren.

Stop nu toch eens met dat gemekker tegen de moderatoren altijd. Echt Calimerogedrag vind ik het hoor. Heeft verder niks met deze discussie te maken.

2 likes

Ik ben voor lijkt me een leuk idee!