Iemand bekend met Straum?

Heb je het horloge onder straumend water gehad?

3 likes

Exact mijn ervaring. Een grote frustratie die klantenservice van ze. Standaard weken later een reactie als ze uberhaubt al reageren. Als je je horloge moet opsturen wordt je helemaal niet blij. Je bent het horloge maanden kwijt puur omdat ze gewoon niet reageren.

Dikke ellende.

2 likes

Kort samengevat: kwaliteitsissues en dan ook nog een belabberde klantenservice? Klinkt niet echt als een succesformule?

1 like

:rofl:

Je zou verwachten dat ze als microbrand zich juist onderscheiden met klantenservice en korte lijntjes door een kleine plattere organisatie.

De wijzerplaat viel me laatst op tijdens wat doelloos surfen. Toch wel toffe horloges, maar dit moeten ze toch echt gaan aanpakken willen ze iets voor elkaar krijgen

Vooralsnog ben ik er nog steeds blij mee.

4 likes

Hier ook een blauw Straum Opphav Damascus bezitter. Neemt niet weg dat de @Redchilly en @SSFS een vervelend ervaring hebben met customer care. Of eigenlijk het gebrek daaraan. Zie ook Straum only - 62 van SSFS en verder.

2 likes

Op WatchUSeek werd er in het begin ook melding gemaakt van trage communicatie. De metalen band liet ook (te) lang op zich wachten. Hoewel ik me kan voorstellen dat er altijd bij een enkel horloge iets mis kan zijn en dat het jonge Straum wat overweldigd was en laat gehad zal hebben van kinderkwaaltjes, vind ik het bij de relatief beperkte volumes toch jammer dat ze communicatie en servicebeleving niet wat beter op orde hebben. Mijn Opphav tot nog toe is probleemvrij en ik heb behalve de twee problemen hier gerapporteerd van geen andere probleemgevallen gehoord naar ik meen. Voordat ik mijn Opphav bestelde heb ik contact gehad met de mannen achter het merk en dat verliep toen heel plezierig. Nadien via social media ook nog eens. De wisselende beleving kan ik niet echt plaatsen. Misschien zijn ze enorm gevoelig voor pressure points in de bedrijfsvoering en slipt dan van alles tussen te mazen door.