Knoop doorgehakt en besteld 🫣
Top! Denk dat dit de juiste keuze is voor je. Niet doen had je wellicht later spijt van gekregen. Aftellen is begonnen!
Jah ik denk het ook wel, al was ik wat bozig wat de prijs betreft….niet helemaal fair van mijn kant…maar had een andere eindprijs in gedachte.
Nu inderdaad wachten tot levering……dat gaat wel even duren dus veel voorpret zeg maar
Ik ben wel bang dat ik jullie hier ga spammen met die rooie……
Ik heb m’n slaapzak bij de deur en liters koffie in de aanslag….kan hooguit 6 maanden duren
Jemig, dat is balen van je opphav. Vreemd dat ze daar stof onder laten/krijgen. Je zou zeggen bij wisselen glas netjes stofvrij houden.
Ik snap dat je er klaar mee bent….maar houdt vol tot het naar tevredenheid opgelost is.
En idd bbq aan en hobbelen maar en je bent welkom hoor in vlissingen alleen nu even een weekje in de zon
Ja jemig dat is heel zuur, ik baal met je mee hoor. Dus ze hebben geen voorraad gehad voor vervanging spullen etc
Jammer joh
Een stofje kan je toch ook gewoon door elke horlogemaker hier in Nederland voor weinig laten verwijderen?
Snap je gevoel wel, maar het is makkelijk op te lossen als je van dit horloge wilt genieten.
Het is een opeenhoping, ik snap dat wel. Ik krijg regelmatig horloges voor servicebeurt of idd stof of glas splinters op de dial terwijl ze nieuw zijn.
Zelfs een met vocht erin nieuw uit de doos!!!
Blijft vervelend, van een microbrand verwacht je gewoon ook wat extra liefde….althans ik wel, voor het horloge…een teleurstelling als dat anders blijkt.
Aiii balen…. Echt jammer om te horen. Ik had gehoopt dat er wat meer liefde achter zou zitten van Straum uit.
Wordt wel een vlek op het blazoen zo
Mijn bestelling van de groene Jan Mayen is geannuleerd. De wijzerplaat ziet er fantastisch uit, maar ik weet niet of ik er echt het gevoel bij heb. Daarnaast vind ik de verhalen over de service en kwaliteitscontrole zorgwekkend. Ik kijk het wel aan voorlopig, het is toch 2k voor een horloge en dan verwacht ik waarschijnlijk te veel.
Het feit dat het een Noors merk is, is wel een pre.
Benieuwd naar de foto’s van de eerste leveringen (november volgens mij).
Bij twijfel inderdaad beter om dan pas op de plaats te houden.
Ik zal zodra mijn “lava” mayem er is een uitgebreid verslag doen.
Begrijpelijk dat je twijfelt. De ervaringen van Steven kennende, had ik me vast ook wat ongemakkelijk gevoeld bij het idee van een 2k horloge en een groot “?” bij wat je gaat krijgen. Mijn geluk dat ik zonder die indrukken in september/oktober '22 de bestelknop indrukte en - tot nu toe - goed exemplaar ontiving. Sindsdien ben ik mateloos blij met mijn Straum Opphav Damascus.
Het is inderdaad ook een groot vraagteken hoor, ik ben ook wel wat gespannen om hoe goed het horloge gaat zijn. Het is en blijft een nieuw model, ondanks dat de opphav een fantastisch horloge is. ( daar heb ik inmiddels mijn collega heel blij mee gemaakt )
Het straum gevoel/verhaal spreekt me ook wel aan,
Mijn ervaring met de klantenservice, bij de annulering, is prima.
Binnen 2 dagen een reactie en binnen 2 dagen daarna was het geld teruggestort op mijn creditkaart. Dat is een positief teken en geeft vertrouwen.
Benieuwd naar jullie aanwinsten de komende maanden, de marketing van deze microbrand spreekt mij nog steeds enorm aan .
Ik las volgens mij ergens dat limited editions niet te annuleren waren, niet dat ik dat van plan was. Maar het viel me op, ik zoek het nog eens erbij
Blijft een magische dial, ik mag tot november wachten op m’n rode pracht.
Gelukkig netjes een mail gekregen
Prachtig plaatje.