Straum only

Bij twijfel inderdaad beter om dan pas op de plaats te houden.
Ik zal zodra mijn “lava” mayem er is een uitgebreid verslag doen.

2 likes

Begrijpelijk dat je twijfelt. De ervaringen van Steven kennende, had ik me vast ook wat ongemakkelijk gevoeld bij het idee van een 2k horloge en een groot “?” bij wat je gaat krijgen. Mijn geluk dat ik zonder die indrukken in september/oktober '22 de bestelknop indrukte en - tot nu toe - goed exemplaar ontiving. Sindsdien ben ik mateloos blij met mijn Straum Opphav Damascus.

5 likes

Het is inderdaad ook een groot vraagteken hoor, ik ben ook wel wat gespannen om hoe goed het horloge gaat zijn. Het is en blijft een nieuw model, ondanks dat de opphav een fantastisch horloge is. ( daar heb ik inmiddels mijn collega heel blij mee gemaakt )
Het straum gevoel/verhaal spreekt me ook wel aan,

1 like

Mijn ervaring met de klantenservice, bij de annulering, is prima.
Binnen 2 dagen een reactie en binnen 2 dagen daarna was het geld teruggestort op mijn creditkaart. Dat is een positief teken en geeft vertrouwen.
Benieuwd naar jullie aanwinsten de komende maanden, de marketing van deze microbrand spreekt mij nog steeds enorm aan :+1:.

2 likes

Ik las volgens mij ergens dat limited editions niet te annuleren waren, :laughing: niet dat ik dat van plan was. Maar het viel me op, ik zoek het nog eens erbij

Schaamteloze cross-post met WDWV. Omdat sir topic wel weer een duwtje kan gebruiken.

8 likes

Blijft een magische dial, ik mag tot november wachten op m’n rode pracht.
Gelukkig netjes een mail gekregen :joy:

3 likes

Prachtig plaatje.

Ennnnn inmiddels wordt het begin december :open_mouth:‍:dash:

Ennnnn na een mail aan fratello na wat geruchten blijkt……je raad het al….op z’n vroegst KERST…nu ben ik niet bekend met het pre order systeem maar zo wordt de voorpret wel erg lang uitgerekt zeg maar.

Ik denk niet dat ik vaker een pre order doe

1 like

Dat dan weer wel, dan is ons eigen damast horloge eerder klaar zelfs :joy::partying_face:

2 likes

Kreeg net een mail binnen dat de horloges morgen bij fratello binnen zijn en dan uitgeleverd worden… wie weet een :face_with_monocle: rode kerst?!?

10 likes

Ik ben er nog steeds blij mee :wink:

6 likes

Deze wijzerplaten zijn heel erg lekker!

2 likes

Jah is ook mooi ook :pray::sweat_smile:

1 like

Het is zo ver…. Hij is binnen

Wat een heerlijke fit rond m’n pols, prachtige maat! De dial wederom een knaller

14 likes

Prachtig! Gefeliciteerd met de rode Jan Mayen!

1 like

Gefeliciteerd! Eindelijk gearriveerd, je geduld is wel flink op de proef gesteld door Straum…

Morgen maar eens goed bekijken :wink:

1 like

Zekers :+1::muscle:

Absoluut zwevend, ik ben echt een nurk wat mooie foto’s maken betreft

1 like