Iemand die horloges maakt?

Geachte,

Ik ben op zoek naar iemand die als job horloge’s wilt maken, wij geven een ontwerp en u vervult het. Ervaring is noodzakelijk!

1 like

Je zou Aramar kunnen benaderen. Die kunnen goed ontwerpen namaken.

12 likes

Nou dat klinkt super makkelijk, moet lukken hier :+1:

1 like

Zijn het originele ontwerpen? Ben benieuwd?

Misschien moet je even wat specifieker zijn in wat je biedt en zoekt. En zijn -bij mij- nogal wat verschillende interpretaties mogelijk van ‘horloges maken’. Zoek je iemand die kasten kan frezen en wijzerplaten, kronen en de hele boel kan produceren, of zoek je iemand die onderdelen bij elkaar zoekt en in elkaar kan schroeven?

7 likes

Precies dit; ook de schaal en met welk doel lijken me van belang. Is het één horloge voor de leuk of wil je een internationale klantenkring bedienen.
Bij kleine oplages is maatwerk een kostbaar iets namelijk.

1 like

Welkom en zo ook. Misschien moet je het hele verhaal even vertellen

1 like

Toch even verplaatst.
Dit is namelijk niet echt een frequently asked question.

1 like

Ik kan ze wel slopen.

8 likes

Wil ze als job ook wel voor je maken, of ze werken vraag ik me af. Maar mischien is het handig om je eerst even netjes voor te stellen, achtergrond, reden… Je weet wel, standaard sociale interactie.

7 likes

Ik maak ze alleen maar als ze kapot zijn…

Wanneer ik de naam van de TS zoek dan krijg ik een leuke spontane blondine op het scherm.:grimacing:

hmm… wie was dat ook alweer…

:sunglasses:

4 likes

Even geprobeerd. Je hebt gelijk.

2 likes

Geachte,

Ik ben al tijden op zoek naar een job en uw vraag komt dan ook als een geschenk uit de hemel.
Ik ga ervan uit dat het een fulltime job is, hoewel parttime werken mij ook wel aantrekkelijk lijkt.
Ik heb geen ervaring maar ben wel bereid om desnoods een cursus te volgen. Wel beschik ik over een flinke dosis online horloge-ervaring.
Wat mij erg aanspreekt is het totaal ontbreken van creativiteit en gewoon blind het ontwerp volgen.
Ook al heb ik geen al te vaste hand en is mijn gezichtsvermogen enigszins beperkt, zal ik mijn best doen om uw wensen te vervullen.
De financiele zaken kunnen wij beter in een pb bespreken.

Ik hoor graag van u.

29 likes

Julie, het lijkt mij leuk om samen een horlogefabriekje te beginnen.
Laat maar weten hoe , wat en waar.:innocent:
P.s. die foto op Facebook is echt?

2 likes

Vraag mij eigenlijk nu af waarom de TS niet meer reageert…

1 like

Omdat het hele verhaal een beetje klinkt als “plakmerk” en je dan veel beter uit bent met een Chinese leverancier?

2 likes

Succes :grin::+1:

1 like

Ze heeft iemand in Friesland gevonden denk ik

1 like