Dan kan het even duren voor het af is…
Hoe weet je dat?
Omdat we niks meer horen…
Soms is het hier echt vreemd. Deze “dame” heeft HF 2 minuten bezocht ff snel een berichtje eruit gegooid en we horen niks meer.
My lips are sealed
Hallo iedereen,
Ik zal wat meer uitleg geven omtrent mijn vraag, Ik zou enorm graag mijn eigen merk in horeloges uitbrengen. Ik ben zelf net afgestudeerd in een heel andere branche maar toch zou ik dit graag willen doen aangezien ik een ‘verslaving’ heb aan mooie horloges. Daarom zoek ik iemand die daar een passie voor heeft en dit heel graag voor mij zou willen doen.
Julie Ketelaars ?
In samenwerking met Schoonenberg?
Begint met een A?
Hoe simpel kan iets zijn? Jij heb een ontwerp en dan gaat iemand dat maken. Geniaal eigenlijk
En het eindigt er ook mee
Dit is niet zo maar even gedaan Julie… je kan beter iemand vragen op aliexpress
Even serieus dan maar, dan moet je een bedrijf hebben die complete horloges produceert voor andere merken.
Google eens op swiss private label watches
Een voorbeeld is https://www.chronowatch.ch/en/factory.html#25
Kun je voorbeelden noemen van deze horloges of zelfs een foto plaatsen van je huidige verzameling?
Verdomme een mooi verhaal aan t worden hier. Kan ik al aandelen kopen? Dit wordt een knallerrrrrrrr
Kickstarter ?
I.s.m. HFfer anon46358817DA die van die ultra slicke realistische 3D renderingen maakt zou je nog wat kunnen binnenharken ook. Realisatie van het project blijft dan wel een dingetje.
Ik begreep dat Arie klaar is met de DumeT instrument nummer nogiets. Die heeft straks zeeën van tijd over.
Zoek niet verder, ik ben beschikbaar!
Echter welk bedrag kunt u maandelijks vrij maken en aan mij overmaken? En hoeveel jaren kunt u dit volhouden?
Zou niet aan die Rob beginnen, dat is een fraud.
Ff op weer de topic reageren. Zelf horloges maken vraagt ten eerste een beginners kapitaal. Naast een ontwerp ook duidelijk een doelgroep omschrijven en een hoe je hen wilt bereiken (marketing).
Zelf horloges maken is kostbaarder dan die gewoon kant en klaar bij Ali te kopen.
De vraag is ook in welk prijssegment jij wilt gaan vissen (dit is verbonden met je marketing en doelgroep). Wanneer je een duur horloges wilt maken dan moet deze natuurlijk ook uitstekend afgewerkt zijn. Kijk bijvoorbeeld naar iemand anders die hier horloges maakt, @stefanketelaars , die maakt uitstekende horloges. Van een hoog segment vindt ik. Het zijn zeker geen markthorloges. Maar degelijke horloges die volledig met de hand gefabriceerd worden.