Voor dit geld is er weinig vergelijkbaars verkrijgbaar, ik heb ze in ieder geval met veel plezier in mijn collectie gehad
Ha die Eric, sinds wanneer heb je een collectie?
Weleens eentje vastgehouden en omgehad. De stijl is prima, doet zich voor als een vintage horloge. Maar verder is het echt zonde dat hier een quarts in zit. Dat is gelijk de reden waarom ik zelf nooit zoān horloge zou kopen.
Hier de 1964, de 1972, en de 1970 incoming. De eerste twee - voor het geld echt top. De 1970 was wellicht teveel een impuls-koop, maar die is morgen binnen - dan beslis ik of ik 'm houd, op het forum zet (als dat van Jur mag ), of retourneer.
Natuurlijk wordt het nooit āthe real dealā, maar als je gewoon een goed afgewerkt kwartshorloge (1970 is een Seiko automaat) zoekt met vintage looks, voor de prijs van een Guess of MK - niks mis mee. De mineraalglazen met saffier-coating krassen daadwerkelijk niet, en de 1972 heeft een āsolidā saffierglas.
De kwaliteit van de wijzerplaat-prints is echt opmerkelijk.
Het is 1 van de weinige horloges uit het ā¬200 segment die nog in de collectie zit. Ik vind ze kwalitatief prima, geen ervaring met de 1963 maar de 1939 is top!
Stel je niet zo aan. Quartz is prima. Misschien niet voor jou.
Heb regelmatig die compressor look diver van Dan Henry in handen gehad en moet zeggen dat ik toch elke keer wel blij verrast was over de solide uitstraling in verhouding tot het prijskaartje. Zo moet je er ook naar kijken denk ik⦠Prima horloges in verhouding tot de vraagprijzen
Net even op de homepage gekeken⦠zien er niet verkeerd uit! Qua prijs ookā¦
Het nieuwe jaar is weer begonnen. De teller voor meeste topics staat weer op 0 natuurlijk.
Ook naar undone gekeken?
Ik ben benieuwd wat het doel van je vraag is @RLC Ralph. Als je broertje het een mooi horloge vindt, dan is dat een prima keuze voor hem toch?
En vergelijken met andere horloges in iemand anders zijn collectie heeft dan m.i. geen zin, mede gezien het feit dat kwaliteitbeleving erg persoonlijk is.
Overigens niet slecht bedoeld maar oprecht interesse wat je precies probeert te weten te komenā¦
Ik heb de Dan Henry 1964. Geweldig horlogemaker mijn mening. Voor de prijs een goed horloge. En ja, 230 euro ongeveer voor de 1964⦠logisch dat er een quartz in zit voor zoān klein bedrijf.
Ik zou het doen!
Wacht! Ik weet hoe we @RLC over kunnen halen! Zijn broer weet het al.
The company was founded in 2016 by Dan Henry, a watch collector with more than 1,500 vintage timepieces in his collection[3] who Time and Tide labeled as āone of the most knowledgeable collectors and watchmakers in the world.ā[4] Hodinkee magazine described Timeline.Watch, Henryās interactive website for wristwatch collectors and historians, as āa kind of paradise if you are passionate about vintage watches.ā Ā© Wikipedia
https://wornandwound.com/?s=dan+henry
https://www.youtube.com/results?search_query=dan+henry
Je zou toch zeggen dat iemand die zijn inspiratie voor zān vele topics opdoet op deze kanalen, dit ook zelf had kunnen bedenken?
Ik vind deze gaaf. Ik zie een Speedmaster kast met PN Daytona subdials, de look klopt wel.
Maar pas je op voor de hommages Ralph? Ik zou het vervelend vinden wanneer jij je broer moet onterven omdat hij een hommage draagt.
Volgens mij is het wel duidelijk intussen
Ik verwacht als afsluiter een mooie foto van jouw Dan
Als je hem dan vast hebt, komt āie dan in het The Shitterā s got what it deservedā topic?
Waarom loopt een aantal figuren zo te bashen op wat naar het lijkt een vrij normale vraag?
Ik vind dit het enige mooie model van Dan Henry. De Panda No Date
Scoor er een bracelet bij en koop er ƩƩn @RLC.
Haha, snelle correctie!