Remove date with paint skills
Ik was niet echt bekend met het merk. Ik ging op de site kijken en vond het esthetisch wel aantrekkelijk ogende horloges. Was benieuwd of het voor die prijs ook degelijke kwaliteit was/is.
Ben jij inmiddels overtuigd?
Bijna net zo mooi als die Rolex van je hè?!
Dat uiteraard niet, maar voor 240 dollar dit hele pakket en op het oog deze afwerking van de caseback en dergelijke vind ik wel knap.
Gelukkig maar, ik dacht al ff dat het niet goed met je ging. Je komt bij mij over als iemand die van verfijning houdt. Ik zie je aan als iemand die op den duur voor een PP zou gaan.
Hij is één van de twee grote influencers op HF.
Door hem heb ik een Sub-C gekocht.
Ik zeg toch ook niks verkeerds? Ik denk alleen dat het tof is wanneer Ralf een Patek zou kopen!
Haha een Patek Philippe zou ik wel willen ja maar ben nog niet in die financiële positie (En dat zal voorlopig ook nog wel zo blijven ) en ik denk dat ik ook niet snel 15k of meer zou uitgeven aan een horloge. Zijn toch wel echt bizarre bedragen.
Jawel hoor. Je wilt er toch bijhoren hè.
Nee hoor. Ik koop wat ik mooi vind, wat de rest ervan vindt kan mij werkelijk waar aan mijn derriere roesten…
Dat doe ik dus ook! Zal jullie ff de plaatjes besparen.
Uhhhhh…
Horloge is toch voor je broertje ter vervanging van een zeven donni Seiko ?
Waar is de poll ?
heeft iemand al info over de nieuwe release van Dan Henry, de 1975 skindiver? foto’s ?
Same! Ik kom hem zojuist toevallig tegen bij het browsen. De Gilt black No-date versie is best sexy
Wel prut dat ze de 37mm versie 19mm lugs hebben gegeven ipv de 20mm die de 39mm versie heeft.
Zou een Sinn kunnen zijn.