Iemand ervaring met Monstraps en importkosten?

Ik kwam deze camoband van hun tegen, iemand ervaring met de kwaliteit van de print op deze band? En de importkosten? Groet, Erik

4 likes

Had jij deze niet @SwedishChef?

2 likes

Ik heb er ooit een rubberen band gekocht en geen importkosten hoeven betalen.

1 like

Zie ze ook regelmatig voorbij komen op Insta. Mooie banden (lijken het), maar nog nooit wat gekocht daar.

2 likes

Dan had je mazzel. Met DHL betekent meestal dat je toch voor 25% de klos bent.

1 like

Misschien is daar een grensbedrag voor? Zat op 4 of 5 tientjes.

Dat zou kunnen. Ik dacht iets van 148 als vrijstelling.

Vroeger was alles beter.

2 likes

Als je paar dagen wacht kan ik het je vertellen.
Heb voor ca 150 eu incoming van hun.

Komt als het goed is dinsdag aan .

2 likes

Inderdaad mooie banden!

Nee, ik had een Bulang. Van een voormalig HF lid uit België, dus geen import kosten.
Maar ik vind ze wel tof… Dus ik volg het topic.

ik heb er vorige maand nog besteld. over de camo kan ik niets zeggen.
maar ik ben best tevreden van de kwaliteit.

Was een bestelling van 120 euro, geen import moeten betalen. Ergens anders ook een bandje besteld van 75 euro (ook uit singapore) en daar helaas wel import voor moeten betalen. is gokken en hopelijk niet verliezen.

epsom:

waxed:

8 likes

Waar is dat onderste bruinige bandje van ? Erg mooi !

€ 150,- is de grens voor invoerkosten, maar dat is niet zo spannend. Sinds gisteren is er geen ondergrens meer voor vrijstelling van BTW (dit was voorheen € 22,-). Je bent nu over alles wat je van buiten de EU haalt 21% BTW verschuldigd. De afhandeling hiervan gebeurt door de vervoerder, die hiervoor ook nog een handling fee rekent.

Edit: linkje

:star_struck:

Zo dat is snel! Had op 23 december wat besteld en heb helaas nog niks gehoord.:sweat_smile:

1 like

Is uitgesteld tot juli en mss zelfs tot 2022.

1 like

Ah dat had ik nog niet gehoord! Goed nieuws voor bandjes van ver :smile:. Lijkt me ook een hele uitdaging om dit te gaan regelen voor de honderdduizenden goedkope (Chinese) pakjes die dagelijks het land binnen komen.

1 like

Wat voor exotisch bandje heb je wel niet.
Misschien moeten ze die krokodil van jou nog vangen :sweat_smile:

1 like

Ik wacht even af tot na je ontvangst met zelf bestellen, ben benieuwd hoe de banden bevallen!

1 like