Haha Ik heb deze in een korte maat bestelt. Denk dat ik ze maandag maar een mailtje ga sturen.

Toevallig, die heb ik de 29e o.a. ook besteld en ook nog niets van gehoord.
Ik wacht nog een paar dagen af, zo met oud & nieuw er tussen zal het allemaal wel wat langer duren.
Heb alvast 1 leren camo band besteld om te testen, op basis daarvan ga ik kijken wat ik nog meer bestel. Vandaag besteld en zal hier even delen wanneer ze aankomen en of er bijkomende kosten zijn…
Ik zit mijn pakket te volgen. Die gaat overal en nergens heens
Singapore
Leipzig (dui)
Amsterdam (customs)
Brussels
Rotterdam
En jawel, ontvangen.
Ben absoluut geen expert, was voorheen al blij met een CNS strap die een week later uitelkaar viel
Maar dit ziet er wel goed uit, maar mijzelf kennende ga ik hem dragen op de mn strap.
Recent twee Monstraps bestelt voor mijn BlackBay, duurt wel even voor ze aankomen. Prima kwaliteit, heel tevreden over. Bij de checkout weet je wat je kwijt bent, na verzending waren ze binnen 3 dagen in huis via DHL Express. Ik geloof 10 werkdagen dat je mag tellen. Tussendoor informeerde ik naar de orderstatus via hun chatfunctie, ik kreeg onmiddelijk reactie met de correcte informatie.
Mooie band! hoe bevalt ie?
Morgen met daglicht goed bekijken. Net wel al gemonteerd op mijn zenith. Het blauw komt terug in 1 vd subdials. Ik vermoed een toffe combi.
Mooie combi, heb er zelf ook één met curved end besteld!
Mooie combi hoor! Kan niet wachten totdat die van mij binnen is.
Staat toch knap op de bb58
Laatst twee bandjes besteld voor zo’n 140 euro. Duurde paar weken voordat ze verzonden waren, maar daarna binnen paar dagen binnen. Niet te maken gehad met invoerkosten.
Erg tevreden over de kwaliteit (al ben ik geen expert, slechts wat vergelijksingsmateriaal met Hirsch, Junghans en Meistersinger). Ook blij dat elk bandje in een korte maat te verkrijgen is (ik heb kleuterpolsjes) en Quick release bars heeft.
Nice, ik wacht nog op mijn eerste bandje, 10 dagen geleden besteld…
Ik heb een bandje op 26 december besteld. Maar ze hebben het erg druk dus hopelijk wordt ie volgende week verzonden.
Hahha meen je niet. Ik heb de mijne 28e ofzo besteld. Al lang binnen, 1 dag gedragen en weer door verkocht
Kwaliteit was goed, stond ook niet verkeerd maar ik vind een mn strapje toch net ff wat leuker
Haha ja ik had een kort bandje besteld, dus waarschijnlijk moest ie nog speciaal gemaakt worden. Maar ze zeggen dat ie maandag wordt verzonden. Dus hopelijk zit ie volgende week om de pols.ik heb inmiddels wel zin in een zomerse combi.