Oeh ziet er goed uit. Ik krijg die van mij ook vandaag binnen nadat ik hem op 26 december had besteld.
Vandaag twee Saffiano straps ontvangen, voor mij zijn het de slechtste kwaliteit banden die ik in lange tijd heb gezien.
Dit is de grijze na 30 min. draagtijd (Ok, hij zit strak op de kast, maar bij geen enkele andere band heeft dit tot problemen geleidt.
De zwarte band heeft al beschadigingen in de verpakking. (deze heb ik nog niet gemonteerd).
Weer een wijze les geleerd vandaag. Goedkoop is soms echt duurkoop.
Wow! Dat is inderdaad niet best zeg. Vooral van de bovenste schrik ik erg van.
Nou zo goedkoop vind ik ze niet. Zal wel gelijk even contact met ze openemen als ik jou was.
Heb net die van mij binnen gekregen. Ziet er op het eerste gezicht niet verkeerd uit. Stikwerk enz is allemaal netjes gedaan. Ben benieuwd hoe het op lange termijn zich weerhoudt.
Zoeen heb ik er ook besteld met een aangepast gedeelte bij de spring bar. Communicatie was erg snel en netjes hierover. Ik ben benieuwd hoe het we straks uit ziet. Zal dat tzt wel hier even posten.
Ik verwacht mijn saffiano van Monstraps deze week. Heb er ook een besteld bij Jacobstraps in Spanje. Kan ik ze binnenkort vergelijken. Doorlooptijd bij Jacob is langer dus nog even afwachten maar de andere soorten banden die ik al van hem zijn top. Dus wordt een mooie vergelijking…
Na 1 dag gebruik kan ik al zeggen dat de kwaliteit het niet haalt bij Jacobstraps banden (mij referentie voor handgemaakte banden). Deze van monstraps is leuk maar niet kwalitatief vergelijkbaar met die van Jacob…Prijs is vergelijkbaar maar wachttijd bij Jacob is wel veel langer en hij heeft een minder brede keuze (heb geen aandeel in zijn bedrijf hoor :))
hahah, mooi contact was dat!
Maar goed, in the end heeft ie wel aangeboden om de banden terug te sturen.
Dat is mij te veel moeite in alle eerlijkheid.
Leergeld geweest.
De Molequin band is wel top trouwens!