iemand ervaring met "prijsvoorstel doen" op chrono24

Wat over en weer gemaild. toch een dikke 250€ van de prijs gekregen zonder veel moeite. Verzending vanuit Italie ipv Zwitserland.

1 like

Heb je hem al gekocht?

1 like

Ik wacht op de betalingsgegevens. Klopt er iets niet misschien??

De kast is hartstikke gepolijst. Is weinig meer van over. Als je hem buiten chrono om koopt, zou ik meer korting willen. Nu heeft hij alleen de premie van chrono prijsgegeven.

2 likes

Met een vraagprijs van 3000 euro is de chrono24 fee max 120 euro.

Overigens is dit horloge echt maximaal 2000 euro waard. Dan is de fee nog maar 80…

2 likes

Claimt chrono24 niet 6,5%?

Nee

Misschien een verschil tussen particulier en business. Want dat doen ze bij mij wel.

2 likes

Klopt, idd zakelijk. Maar die aanname deed ik hier, aangezien 95% op Chrono24 zakelijke verkoper is en de prijs te hoog :grimacing:

1 like

Weer wat geleerd. Thanks.

Die datumloep lijkt ook niet goed te vergroten, of dat ligt aan mij.

Ah oke, dacht dat de fee iets hoger was.

Enige tijd terug een horloge eens via Chrono24 te koop aangeboden. Recent een bod ontvangen dat nog lager dan de helft van de vraagprijs was. En dan een verbaasde reactie als ik er niet serieus op in wil gaan. Begint een beetje Marktplaats trekjes te krijgen daar… jammer…

Onlangs een bod gedaan op chrono 24.
Voordat het bod verstuurd werd kreeg ik de vraag of ik het wel zeker wist omdat deze nogal afweek van de vraagprijs
Nog geen kwartier later een aanbieding van de verkoper die zelfs 100 euro onder mijn bod zat.
Weet niet zo goed wat ik hier van moet denken.
Betrouwbaar?

Kijk naar de recensies en wellicht wil ie er vanaf? Vraag naar de datum op het garantiebewijs

1 like

Als je een prijsvoorstel hebt gedaan en je hebt akkoord, ben je dan verplicht/gebonden de koop door te zetten?

Ah, fijn… 3 Raar later & we weten het nog niet. :crazy_face:

Bod gedaan & nu bang dat je moet kopen? Denk dan eerst na voordat je een bod doet.

1 like

Als je meerdere horloges op het oog hebt en dan onderhandeld bestaat de kans natuurlijk dat je van meerdere een akkoord krijgt, dan maak je daarna toch je keuze.

Maar akkoord over een prijs betekent toch niet dat je dan ook verplicht moet kopen?

Althans, dat is de vraag nu of dat hij Chrono24 wel zo is. Algemene voorwaarden of iets

Goede ervaringen met het doen van een bod.
Eerst kijken naar wat de prijs op ebay en chrono gemiddeld doet en wat de verkoper vraagt.

Vervolgens een bod doen dat lager is, maar nog wel serieus te nemen is.

Tot op heden ben ik daarmee regelmatig goed geslaagd.

heb weleens wat smerige biedingen gedaan met wisselend succes…

maar vergeet niet dat er redelijk wat kosten gepaard gaan met verkopen via Chrono24 dus kan me voorstellen dat vooral kleinere verkopers minder snel iets van de prijs af halen

Vooral het horloge kopen buiten Chrono24 levert betere kortingen op, ivm de kosten.
maar dan heb je niet alle bescherming die Chrono24 biedt…
Indien je buiten Chrono24 om heen gaat, niet minder dan 8-10% korting op de Chrono24 prijs accepteren, want dit kost het zo’n beetje om daar te verkopen.