Iemand tips voor een mooi dameshorloge?

Laten we zeggen 500 - 2000 euro…

Mijn vrouw draagt normaal geen horloge maar nu ik het omschrijf als een sieraad dat toevallig ook de tijd aangeeft staat ze er wel voor open :blush:

Ik heb me alleen nooit ingelezen op het gebied van dameshorloges en moet dus even een inhaalslag maken!

1 like

Ik vind Longines conquest mooi voor vrouwen. Wel sportief modelletje!

4 likes

Automaat - quartz?
Maat?
Voorkeuren qua kleur?
Voorkeur voor band?
Wellicht iets meer richting zou handig zijn voor suggesties :+1:

1 like

Die is ook prachtig ja! Vandaag ook Balmain gezien, hebben ook mooie modellen. Wordt geassembleerd bij Longines

2 likes

Ben ook wat aan het uitkijken voor mijn wederhelft. Binnen enkele maanden hebben we iets te vieren. Ik vroeg me al af of de Oris Rectangular een leuke verrassing zou kunnen zijn.

7 likes

Mijn vrouw heeft een witte automaat in 29 mm. Wordt met liefde afgeragd :joy:

1 like

De Longines van mijn eega. Kost je rond de 800 euro, quartz, want automaat was niet aan haar besteed. Je houdt mooi wat centen over voor een leuk weekend weg :+1:

3 likes

Mijn vrouw is heel blij met de BAUME & MERCIER HAMPTON CLASSIC M0A10474.
MOP plaat en wat diamant op de indexen.

1 like

Een mooie Oris pointer date, al dan niet in het brons is een goede keuze in 36mm.

Ik zou vooral eerst nagaan wat voor soort horloge zij het liefst wil.

3 likes

Rolex Oyster Perpetual Date Ref. 6917 of in deze richting mooi gemix met staal en goud.
Wel voor de kleinere subtielere polsen 26mm’s.

1 like

Iets langer sparen (budget verhogen) en voor €1.000,- meer gaan voor een Cartier Tank.

5 likes

Dude, de eerste zin van het topic :joy:

4 likes

Haha, oké dan mss een subtielere
Breitling Colt Oceane A77380 Dames horloge …

1 like

1 like

Seiko maakt tegenwoordig ook Cocktail Times in kleiner formaat. 33.8mm x 11.3mm x 40.4mm. Waaronder ook de klassieke, lichtblauwe variant. Verschillende tinten metaal en platen, prachtige wijzerplaten en misschien matcht het ook nog met haar favo drankje. :wink:

4 likes

Whoooow die is prachtig . Jammer dat ik geen vrouw ben .

1 like

Haha ik vind dit tot nu toe de mooiste zin uit dit topic :joy:

Ik heb mijn vriendin een Seiko Cocktail gegeven. Is ze erg blij mee, top horloge voor het geld.

3 likes

4 likes

Kocht dit weekend toevallig hetzelfde horloge voor mijn vrouw, die is er zeer blij mee!

3 likes