Kijk dit zijn de leuke artikeltjes
Ik had zoiets soortgelijks bij de Praxis gistermiddag. Er lagen nog 3 potten verf met 50 % korting in de schappen man wat was ik blij.
De kunst van begrijpend lezen wordt gefaciliteerd door de kunst van het helder schrijven.
Dat had ik dus ook. De eerste corrigerende tik van vandaag is alweer uitgedeeld maar ook ik kon uit de tekst niet opmaken dat het om 3 sets van ieder 3 horloges ging…
Er is ook een andere set van Omega…met een Railmaster, Speedmaster en Seamaster…
Als gerespecteerde klant van de Praxis kom ik regelmatig in één van hun lokale vestigingen… Hahahahaha!
Leuk. Maar wat moet een ( weldenkend ) mens met 3 van dit soort horloges? “Voor de heb”, anders niet lijkt me.
By the way, kan me niet voorstellen dat Omega een Ltd uitgave maakt van enkel 3 horloges. 30 sets van drie is al apart lijkt me.
Ik krijg vooraf inzage in alle aanbiedingen van de Lidl
Ben je dat of vind je dat…?
Jaa dat is 't dus, nu zie ik 't.
Het is carnaval bij ons
Ik snap wel dat ze er maar drie sets van gemaakt hebben.
Wel leuk om een keer te hebben gezien.
Ik ben benieuwd welke modellen je allemaal bezit om een gerespecteerde klant te zijn.
De bakker op de hoek respecteert zijn klanten ook hier in Tilburg. Ik ben daar gerespecteerd klant. Wat is daar zo gek aan? Moet ik dan hele unieke broden in de vriezer hebben liggen?
Waarom moet het toch altijd deze kant op gaan? Het ging over Omega horloges🤔
Dank @rezzy voor het delen! Dit zijn toch de bijzondere zaken die je op een horlogeforum hoopt aan te treffen.
Tja zijn we niet allemaal een meer dan gerespecteerde PP klant hier:rofl:
Thomas earnshaw
Wat een bijzonder item. En inderdaad movement 007 (en waarschijnlijk 008 en 009). Dus de 3e set van de 3. Smaak is persoonlijk, maar bijzonder en exclusief is dit zeker!