Dat kan! De 36mm is gepolijst dus dat helpt best aardig.
Ah kijk dit is waar ik naar zocht!
Longines Heritage Classic is een aanrader en enorm veelzijdig
Tudor BB39 is de alleskunner met bouwkwaliteit waar je u tegen zegt
Aha zo dus.
Ja 17 stuks is heel wat ja.
Hier ook een g shock voor klussen en een snk809 voor de nostalgie als eerste mechanische horloge.
Even tussendoor en een beetje off-topic:
Ik heb echt niets met GS, maar deze kan ik best waarderen
Het ging niet om een (quasi) dress watch, maar een horloge dat…
Toch? Of begrijp ik hem niet goed? Zowel, dan lijkt me die IWC pilot juist heel mooi tussen tool watch en dress invallen. Wat ingetogener en strakker dan een duiker, wat uitgesprokener en robuuster dan een dresser. En de kwaliteit en afwerking is zeker een stap omhoog. Ik heb dezelfde polsmaat, en ik kan je melden dat de pilots tot 41mm mooi vallen. Zelf vind ik die uit de spitfire lijn/generatie in 39mm het mooiste. Voorbeeldjes:
41mm en heel veel horloge voor je geld:
40mm en ook erg mooi op een cognac lederen band:
39mm, iets ingetogen met de vintage look lumen:
38mm zelfs, met een vette classic look:
Succes weer!
Yep. Of een andere GS in die stijl.
of deze in het blauwe gedeelte hier :
Hoop keuze hoor, voor die 4000. Lekker zoeken. En die Sinn lekker de deur uit doen, scheelt weer.
Je begrijpt hem perfect👍
Ik draag een overhemd meestal met een spijkerbroek en zo nu en dan met een chino, dus als het daarbij kan dan ben ik blij!
Het is een beetje afhankelijk van welk model iwc je pakt, de blauwe sun burst wijzerplaat is al een stuk netter dan de mat zwarte.
Thanks voor je ervaring met de afmetingen en onze pols maat👍
Denk dat ik met iwc wel zeker het solide en volgende stap gevoel ga hebben!
Daar denk ik nog eens goed overna.
Ik ben er namelijk heel erg tevreden mee en kijk er na +/- 2 jaar nogsteeds vol liefde naar!
Dan lekker houden toch
Ah dan had ik niet goed gelezen. Kan dan inderdaad!
🫵👆
Lees ik ook eens een keer niet.
Ach ja, ongewild advies doet het altijd goed op hf.
Het is wél advies binnen budget, zie je ook niet vaak. Zeker een superhorloge
Speedmaster Mark40 op leer
Graag gedaan
Voor meer info:
https://www.baume-et-mercier.com/en/collections/riviera-men/watch-riviera-10746.html
Kijk eens op de site van Ball. Mooie horloges, sublieme afwerking, deels eigen uurwerken, en nu ook een model met een meteoriet dial.
Net gedaan, ik zoek zo nog even verder op andere sites want wat is hun site kut zeg…
Dat klopt. Ik bekijk de modellen via Social media. Die zijn nl een stuk mooier.