Ik ben een gluurder

Ik moet het toch eens eerlijk toegeven. En op dit forum voel ik me veilig.
Zoals sommige van jullie weten ben ik fotograaf. Ik fotografeer veel mensen, portret, reclame etc. En vaak zie ik bij mensen een mooi klokje om hun pols. Ik ga dan niet vragen van goh, wat heb je daar. Nee ik zoom in op de foto en gluur dan naar het horloge. Soms laat ik de camera wat meer zaken en maak ik een foto van enkel het horloge. Ik zoom in op het scherm van mijn camera en zie dan bijvoorbeeld “ORIS” in het beeld staan.

Zo… ik heb mijn hart kunnen luchten…

33 likes

En bij deze gerapporteerd bij Politie… Viezerik met je gluren!
:zipper_mouth_face:

Ik doe het zelf ook, alleen zonder een camera want mijn telefoon is minder scherp dan mijn oog

1 like
13 likes

Nee @Logie antwoord is SKX007 weet je nog?:joy:

2 likes

En ik een luisteraar. Als het ‘s-avonds doodstil is in huis ga ik op het toilet zitten, licht uit, en luister naar mijn calibertjes.

20 likes

Die herken ik zonder in te zoomen :slight_smile:slight_smile:

Bij rolex en vraag ik mezelf altijd af, is deze wel echt?

15 likes

Jaja :joy: je bent je verklaring voor de politie al aan het voorbereiden. Nee echt! Enkel van het horloge… :yum:

Hahaha. #METOO the watch edition. Fotograaf aangeklaagd door Omega…

2 likes

Ben zelf meer olfactorisch ingesteld, Zo moet ik elk zadel van damesfietsen even ruiken.:laughing:

8 likes

Zolang je dat maar niet bij scootmobielen doet!!!

3 likes

“overdag is hij…maar zodra het licht uit gaat verandert hij plotsklaps in een…” :joy::joy:

2 likes

Rolex is redelijk makkelijk te herkennen aan echtheid :wink:

  • cyclops op glas mag geen reflectie hebben (blackhole effect)
    EDIT: Oudere modellen hebben geen blackhole effect! En plexiglas modellen ook geen kroon op 6 uur!
  • bezel insert is nogal wit (reps zijn donkerder)
  • SEL fitting mag niet flush zijn met het kast maar juist iets dieper en de contouren van het kast mooi volgen
  • Eigenaar loopt er niet zo bij :smile:

    of zo
    11821877_924982674214959_2033089695_n
8 likes

Gelukkig heb ik 50 megapixel :slight_smile:

1 like

kiekeboe

Beetje vreemd wel, ja. Maar er zijn geen slachtoffers, dus we verklappen niets.
Het horlogevirus kent vele varianten, zo blijkt maar weer.

(Bij portretjes dan een pose regisseren met vuist onder de kin?) :camera_flash::watch:

1 like

Ik kijk bij mensen vaker naar hun horloge dan in de ogen… Gister een navitimer gespot :smile:

1 like

Ah confession time.

Ik ben in het echt een stille introverte jongen. Net zoals @Logie.

4 likes

:thinking: Heb je een tweelingbroer?

2 likes

Ik vanochtend bij een klant. :ok_hand:

1 like