Ik ben een gluurder

Prachtig! :+1:t3:

Helaas @Logie hij was iets meer dan een gluurder :wink:

1 like

Even reclame maken want het stikt hier natuurlijk van de ambitieuze ondernemers met een goede smaak. www.nickfranken.com :wink:

2 likes

Mooie foto’s Nick. Zo zie je dat dit een vak is (waar ik geen kaas van heb gegeten). Mijn geluk is de digitale fotografie: 1.000 foto’s maken, dan zit er wel 1 aardige bij. Dat zou op de conventionele manier met rolletjes en afdrukken onbetaalbaar zijn.

Ik wist niet dat je de vriendin van Ide @anon50762135EV ook geportretteerd hebt.


© Nick Francken

Ik ben wel benieuwd naar welk horloge iemand draagt, maar als ik het niet binnen de één à twee seconden kan identificeren is mijn stalkingsgedrag ten einde. De meeste mensen hebben niet graag dat je naar hen staart, dus houd ik daar rekening mee. Ik zou het ook niet graag hebben dat ze dat bij mij doen.

Een “Cobretti” pose bedoel je?

Ik ken je werk, maar het balletje valt nu pas. Ik vind het erg goed wat je maakt.

Geweldige foto’s :ok_hand:t3:

je kent mijn werk? Waarvan?

thanks

Weet ik niet. Maar Wim Sederel en Vastenavond zijn mij eerder opgevallen. Hebben die in een Magazine gestaan of zo? Evenzo Cafe de Loco en Rijkswaterstaat.

grappig. uhm. Als je werkzaam bent in de biobases industrie dan ken je Willem Sederel, hij is de grondlegger hier van, De Vastenavend foto’s hebben geëxposeerd gestaan in het carnavalsmuseum in Den Bosch en Cafe de Loco kan je enkel gezien hebben in hun website of het toeristen magazine van Bergen op Zoom “Best of BOZ”. Die van Rijkswaterstaat kan je enkel gezien hebben als je woonachtig bent in of om Amsterdam :). Maar wel een goed teken.

SKY20101209123527DD

1 like

Heeft de foto van Sederel niet in een Bijlage van het FD of in PF gestaan of zo?
Namen vergeet ik, gezichten ook, maar nooit foto’s.

dat zou heel goed kunnen.

PF? het fotomagazine? Daar heb ik een interview gehad van 1,5 pagina in 2015

Idd, het fotomagazine. Kijk dat is blijven hangen. FD is blijven hangen. Wellicht nog andere magazines?