Ik ben een gluurder

Oris van vandaag, Rolex van tijdje geleden. Zo heb ik er nog een bups :wink:

2 likes

en dat is nu erg interessant vind ik. Persoonlijk vind ik horloges gaaf omdat ze mooi zijn maar ook zeker de techniek er achter. Economische waarde kan me geen reet schelen. Ben benieuwd hoe dit bij andere mensen zit. (ik voel een nieuwe topic opkomen)

1 like

Mmmm, de verhoogde beleving met een ā€œduurderā€ horloge is toch iets dat niet aan me voorbij gaat ā€¦ Een SKX om de pols of een Rolex Sub is toch wel een hele andere beleving dat zeker ook gerelateerd is aan een duurder horloge. Beter afgewerkt , mooier materiaal etc

1 like

Precies dit wat Sven zegt. Dat gaat eigenlijk op voor elk duur horlogeā€¦ behalve een Breitling :full_moon_with_face:

1 like

maar dan is het om de kwaliteit, niet om de waarde. Dus de Rolex zou ik willen dragen (wil ik niet) om de kwaliteit. Er zijn (veel) mensen die dragen een Rolex omdat hij duur is, thatā€™s it.

Vaak (meestal) gaat dit hand in hand ā€¦

ik hoop bij horloges dan wel. Bij autoā€™s gaat deze vlieger al niet opā€¦

Mijn vader zegt altijd ā€œJe krijgt waar je voor betaaldā€. En uiteraard zijn er genoeg uitzonderingen. Maar ik denk dat dit van toepassing is op zowat alles. Zo ervaar ik het zelf wel :smile:

Nu heb ik een klant die exclusieve autoā€™s verkoopt. Ferrari ontbreekt dus niet in zijn showroom. Echter heeft hij met deze Italiaanse bolides veel meer ellende dan met zijn eigen Renaultā€¦ maar dit kan wel een leuk draadjes worden zie ik al :slight_smile:

2 likes

Ik geloof het zo

Ik denk dat zoā€™n avondvierdaagse een soort analoge Tinder is voor de Hanā€™s van deze wereld.

2 likes

Hahaha als je van 60+'ers houdt met nordic wandelstokken zit je vast gebakken :joy:

2 likes

Waarde en kwaliteit zijn bijna onlosmakelijk met elkaar verbonden, mode/trend artikelen daargelaten. En als je het geld ervoor neer hebt gelegd kan je de kwaliteit wel waarderen, geloof me!
Man! Ik weet nog goed dat ik voor het eerst in de Mercedes van mijn vader mocht rijden. Dat had echt wel iets magisch hoor, die ster voorop. Die ster hield echter ook in dat de wagen heerlijk stuurde. En zoals die deuren dichtvielenā€¦ Kwaliteit dus.

Kijk maar uit! Dit hebben meerdere Rolexbezitters van HF in het verleden beweerdā€¦

1 like

Dit is de variant voor basisscholen hĆØ? Dus 5 km lopen met kinderen en hun ouders (<- moeders).

4 likes

Hahaha, ik liep ook altijd graag mee met de avondvierdaagseā€¦
Dat gejengel van die kinderen nam ik wel voor lief! :wink:

1 like

Hotdamn ja. Ik heb niks gezegd :v: Volgende keer als je gaat lopen stuur ik je een pakje visitekaartjes op die je uit mag delen. Volgens mij deden ze dat in jullie tijd zo.

2 likes

ja en neeā€¦

1 like

Dus jij was dat laatst?!

Lekker smerigā€¦[quote=ā€œeayden, post:40, topic:155975, full:trueā€]


[/quote]
Een giller!

@ Nick, wat is je most Dirty Pic? (Mag off topic :crazy_face::innocent:)

1 like

Als die in lijn zijn met je Tinder-profiel, deel ik zonder enige gĆŖne uit.

Wel toepasselijk trouwens. Die relaties van jou zijn niet erg lang krijg ik de indruk. Dan kan je inderdaad beter spreken van visites.

1 like