Hallo iedereen.
Ten eerste iedereen bedankt die reageerde op mijn topic over welke dress/duiker. En de dress krijgt nu even voorkeur boven duiker omdat die gewoon meer polstijd gaat krijgen ivm nieuwe baan .
Sarb065 valt ook zo goed als af omdat ik eigenlijk gewoon een horloge in t echt wil zien en passen voordat ik t ga kopen en das niet mogelijk omdat ik niet echt een juwelier kan binnenstappen voor dat model. Zou t zonde vinden om geld uit te geven en t dan niks vinden… En dan hebben we t niet over €50 maar een meervoud…
Mijn nr 1 in de dress dress wereld Nomos. Deze
die komt er ooit nog wel. Is me nu gewoon te prijzig.
Waarom dan toch de waarschijnlijk en bijna??? Nou ik heb alles wat in dat topic is voorgesteld nog never nooit niet om de pols gehad. Ik ken alles alleen maar van plaatjes. Plaatje kan nog zo mooi zijn maar als ie in t echt niet bevalt of niet mooi om de pols zit dan houdt t alsnog op he.
Heb veel zitten denken en lezen over wat wil ik nu.
Maar goed. Mijn keuze is gevallen op drum rollll.
Hamilton intra - matic.
Nu reist de vraag. Wat voor diameter en kleur gaat t worden.
Ik het zo dat de 38 mm groot draagt? Zo ja dan is dat gewoon de beste optie voor me. Maar als de 42 klein draagt. Tsja.
Verder twijfel ik tussen de kleur. Een gouden bezel gaat t m niet worden Dat vind ik niks
Dan blijven deze over
Als ik over een tijdje wat tijd heb maar eens naar een Bijenkorf ofzo