Ik ben klaar

Gefeliciteerd !!!
Wat een passie en volharding ! Super gedaan !

Vegen maar!

Gefeliciteerd en erg leuk om te lezen, lijkt me idd een hele mooie ervaring/reis.

Gepaste jaloezie hier hoor :grin:
En gefeliciteerd, lijkt mij dat het nu toch ook wel voldoening geeft :thumbsup:

Toen ik de titel zag dacht ik dat het een topic was van iemand die zn grail gekocht had en nu “klaar” was met het horloges verzamelen. :sweat_smile: Gefeliciteerd met het voltooien van de opleiding!

1 like

Ik dacht in eerste instantie aan mijn favoriete parkeerplaats.

1 like

Gefeliciteerd hoor, respect!

Zo, … dat is karakter tonen en dat 5 jaar lang.
Van harte gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd. Heel bewonderenswaardig om naast een full time baan nog deze opleiding met succes af te ronden. Geniet ervan.

gefeliciteerd jongen, kunnen we je nu ook kapotte horloges sturen voor reparatie.geintje. marino

2 likes

Gefeliciteerd!

Je mag best wel trots zijn op jezelf. Gedurende vijf jaar twee avonden per week les volgen is echt geen lachertje. Qua doorzettingsvermogen telt dit wel! De volgende stap is dit verder uitbouwen en hier je diensten aanbieden :wink:

Als beginneling in de horloge wereld ben ik erg enthousiast over horloges etc. Bijzonder te zien hoeveel passie en kennis er bij veel mensen aanwezig is. Maar om naast een baan ook nog eens deze opleiding te volgen, pittig hoor! Maar gefeliciteerd met het behalen van je diploma.

Petje af! Ben benieuwd wat je met je opgedane kennis gaat doen!

Gefeliciteerd! En ik ken het gevoel, ook mijn beroepsopleidingen naast mijn werk gedaan …

Gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd!

Van harte gefeliciteerd.

Ga je er nu ook jouw beroep van maken?

Dikke proficiat je moet het toch maar doen naast een fulltime job, chapeau

Hoi Thieke,

ik heb de avond opleiding uurwerkhersteller gedaan aan de TNA (Technicum Noord Antwerpen).
In de Londenstraat in Antwerpen.

Zie
www.tna.be

1 like