Ik ben klaar

mooi ding zeg!

1 like

Hi Corn,

Kijk er al naar uit super bedankt voor deze mooie feedback.
Ik hou je op de hoogte !

Gr sven

Veel respect en van harte​:clap::clap::clap: met het behalen van deze status​:+1:

Van harte! Dat is wat passie doet: it moves you! Ik wens je mooie uren en werken :slight_smile: !

2 likes

Hi,

Hoe is het in Antwerpen? Scholen zijn daar inmiddels begonnen. Ik bewn benieuwd. Het is alsof gisteren dat ik daar mijn eerste lessen kreeg

1 like

Na het doorscrollen van het topic ben ik wel benieuwd hoe het ervoor staat met jouw aspiraties om horloges te gaan herstellen eens in de 2 weken :wink:

Hi Corn,

Super goed! Was voorstelling van de leerlingen, introductie dinsdag hebben we al iets van een wekker uit elkaar gehaald. Ben benieuwd wat er nog gaat komen.

Tips zijn altijd welkom Corn😉
Vraag me wel af hoe ik een kappote wekker ga vinden.
Wat foto’s :wink:

1 like

Waar gebruik je dan zo’n grote hamer voor?

Horloges gaat wel. Veel klokken vooral. Ik kom mijn tijd wel door…

Echt erg leuk leuk dit te zien. Herinner het me als de dag van gisteren! Ook goed Johan weeer te zien. Blijft een bijzondere man.
Is het trouwens eeen beetje te doen om in Antwerpen te komen nu de leien opgebroken zijn?
Mocht je nog behoefte hebben aan een wekker , ik heb hier nog een peter liggen met repetitie die je kan hebben.

Hoeveel mensen starten dit jaar de cursus? Het is namelijk, naar mijn idee, niet vol als ik de foto’s zie. Wij waten destijds met 18 als ik me goed herinner.

Hi Corn,

Woon in het centrum van antwerpen valt goed mee.
Echt dat zal super zijn :raised_hands:
Ja dat waren de eerste dagen nu zit het bom vol.
Anders hier is mijn nummer dan kunnnen we verder afspreken! ( ‭‭+32 491 90 98 65‬‬ )
Sven.braeckmans@hotmail.com