Ik ben Mick, 58 jaar en een horloge snob

Korting vragen, scheelt een hoop :blush:

Ah, okay, meestal zijn dit soort clickbaits van nieuwe leden :rofl:.

2 likes

Denk niet dat ik m voor 500 heb… :sweat_smile:

1 like

950 moet lukken

1 like

Klopt… :sweat_smile:

1 like

Vergelijkbaar met de skx kost tegenwoordig nu ook al 350 euro bij seiko. Was ook geen 140 euro in hun ogen maar duurder. Geloof ook 350.

Ok, je bent een dief van je eigen portemonnee als je seiko voor de volle mep haalt. Beetje zoeken voor de beste aanbiedingen.

Maar de vraag is eigenlijk: wie herkent dit? En is dus net zoals ik toch een snob…

1 like

Ik ben een horlogesnob.

1 like

Hey Mick, ik ben ook Mick. Zelfkennis is goed en als jij jezelf niet als Lorusdrager ziet moet je misschien gewoon geen Lorus gaan dragen

2 likes

Ik zou zeggen ‘welkom’. Maar ik zie dat je al 20 jaar HF-lid bent.
Nou ja, beter laat dan nooit, I guess.

Het is hier al zo vaak over gegaan. Ja, ooit kocht je voor belachelijk weinig, via de grijze handel, Seiko’s. Die tijd is voorbij. Tegenwoordig betaal je gewoon een, vind ik, prima en reële prijs, voor wat je krijgt, bij Seiko.

Verder, niks mis met die leuke Pogue-inspired Lorus. Ik zou niet weten waarom je die niet zou willen dragen. Zeker niet voor erbij.

2 likes

@Mick Zeer herkenbaar het snobisme. Maar daar is ook niets mis mee, waarom zou je genoegen nemen met de kopie, zeker ook omdat Seiko nu een pogue-like Speedtimer heeft. Die nog mooier zou zijn zonder de X, natuurlijk.

1 like

Je topic-titel impliceert een introductie.

2 likes

Welkom, het is een mooi horloge, mij staat alleen die gevouwen armband tegen, is niet massief.

1 like

Snap ik, maar het is meer bedoeld als humor. Je weet wel, ik ben Mick, 58 jaar en verslaafd aan…

3 likes

We zijn allemaal horlogesnobs, daarom verzamelen we ons hier :slight_smile:

2 likes

Kopen wat je mooi vind! :slightly_smiling_face:

2 likes

Welkom Mick!

1 like

Het is toch geen geld

1 like

Hi Mick, fijn dat je er gewoon eerlijk voor uitkomt!
We zijn hier onder gelijkgestemden waar je mag zijn wie je bent…

Wel een horlogesnob maar he dat maakt niet uit! :wink:

Op je vraag;
Ik herken t een beetje maar dan wel vooral als de prijs buiten de standaard comfort zone komt. Dan pas ga ik dat soort (suffe) dingen mee overwegen.

1 like

Gewoon bestellen als je het mooi vindt, maar naarmate je horloges uit duurdere prijsklassen bekijkt ga je wellicht ook de mooiere afwerking en fijnere details waarderen. Bij Breitling moet je dat wel zijn opgevallen lijkt mij. Dat maakt je verder toch geen snob om dat te waarderen? Maar net waar je je geld aan wilt uitgeven.

En welkom op het forum :+1:t3:

1 like