Ik ben Mick, 58 jaar en een horloge snob

FTFY

1 like

Lekker bestellen als je hem leuk vindt! Ik doe zoiets ook gewoon. Ik heb enkele kostbaardere horloges, maar ik kan oprecht evenveel genieten van een goedkoop horloge en ik draag dan ook vaak goedkopere horloges als b.v. Timex of Wolbrook. :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Ik kreeg een notificatie

Van €3,- tot €33.000,-
Horloge is horloge.

3 likes

Ik zal vast niet de eerste zijn die dit in dit topic roept, maar ik heb even geen zin om door 123 reacties heen te grasduinen.

De bouwkwaliteit, afwerking en coolfactor zijn er dan ook wel fors op vooruit gegaan. In tegenstelling tot bijvoorbeeld auto’s. Die worden van binnen steeds meer met plastic afgewerkt. Maar da’s dan ook een andere discussie. :slight_smile:

Heeft ook erg gaaf spul in het assortiment, kan je ook eigenlijk niet mis mee gaan.

Ja, uh, niemand. En hij/zij die wel last hebben van jouw aankopen… Dat is een hen-probleem. Als jij blij bent met wat je koopt, dan is het toch goed?

Doen. Cool horloge.

3 likes

Eigenlijk snap ik de vraag niet.
Wie gaat er nu aan anderen vragen wat je wel of niet moet kopen?
Echt nog nooit gevraagd of naar geluisterd.
Wel een keer een vraag uitgezet over welk horlogebandje van de drie en ik heb ze alledrie.

En als ik niet had moeten kopen wat ‘men’ hier niet mooi vindt had ik geen heleboel horloges gehad.

Snap de opmerkingen over ‘sfeer uitstralen’ met een horloge ook niet want helemaal niemand geeft een fuck over wat jij al dan niet om de pols hebt. Nul, noppes, nakko, nada, niente.

Koop gewoon die Lorus!

2 likes

Dat dus :+1:. Volledig eens.

3 likes

Die vraag was ook niet echt een vraag… :wink:

Maarreh, net thuis. Straks maar een NA-tje beginnen.

6 likes

Koop gewoon wat je leuk vindt. Prijs/merk is bijzaak. Einde bericht.

1 like

Niet zeuren als ik je feliciteer, maar vervolgens roep dat die Lorus toffer was geweest. :upside_down_face::rofl::rofl:

1 like

De Lorus?