Ik ben .......

ja, maar alle dichters gebruiken ook een pen :grinning: dit is een tool voor mij, onderdeel van de hobby om creatief te zijn in fotografie, by the way het ging mij enkel om een foto te kunnen plaatsen als nieuwkomer, ik zie niet in wat dit allemaal bijdraagt aan horloges, kunnen we bij de topic blijven, wil mij enkel voorstellen.

1 like

cca2e884bf32bf5a89d0704727943613

1 like

En gesponsorde watchrolls :rofl:

1 like

Go for it! Post lekker foto’s van je collectie en wat mooie foto’s van je projecten.

Zijn we dol op

1 like

Sternglas. :rofl:

3 likes

Baas. Coenraad ook, maar toch. Baas.

1 like

Nah, iedereen welkom natuurlijk.
Persoonlijk zie ik echter graag echte foto’s van echte horloges.
Ik zie zelfs liever een foto van een nepper dan een neppe ai afbeelding van een niet bestaand object. Ik vind het vreselijk om me ook hier te moeten afvragen of ik naar werkelijkheid kijk of niet.

1 like

Is dit nou een AI gegenereerde plaat met de 90 op 9 uur in plaats van 8 uur? Ai ai ai ai. Da’s geen goeie binnenkomer op dit forum.

Welkom hier. Ik ben een horlogefanaat die geen passie heeft, maar vooral van Japanse en Duitse horloges houdt, alsmede sommige andere soorten. En van echte foto’s natuurlijk. Van echte horloges.

Zoiets. Kost drie minuten om te maken en posten. :slight_smile: Daar worden mijn mede-forumgenoten blij van, nietwaar, @Oni ?

8 likes

Snap ik helemaal—AI is gewoon jouw pen, jouw penseel, jouw camera. En een foto plaatsen als nieuwkomer? Absoluut essentieel, anders weet niemand dat je bestaat. Maar goed, misschien kunnen we het straks ook nog even hebben over horloges… je weet wel, dat ding waar dit forum eigenlijk over gaat. Welkom trouwens, leuk dat je er bent! :smile:

1 like

Daar worden wij heel blij van. Kijk je wel uit dat hij niet van tafel waait deze keer?

Het ging mij meer om het feit dat je over een bindstreep viel. :slight_smile: Ik moet de Cartier wel naar de jongens van Tempus brengen, want die is op een tegelvloer gekeild en de kroon is niet fijn meer.

Dank je wel voor het voor de welkom. Ik ben het helemaal eens dat het uiteindelijk om horloges draait in dit forum. Kijk er dan ook naar uit om over dit onderwerp verder te leren en te delen. :ok_hand:

1 like

Dat is niet hetzelfde als een Em dash hè

Graag gedaan! Fantastisch om te horen dat je enthousiast bent over het onderwerp horloges. Dit forum biedt een uitstekende gelegenheid om kennis op te doen, ervaringen te delen en in contact te komen met gelijkgestemde liefhebbers. We kijken ernaar uit om jouw bijdragen te lezen en samen te genieten van alles wat met horloges te maken heeft. Veel plezier gewenst! :watch::slightly_smiling_face:

3 likes

Oh, hee, die – die gebruik ik ook regelmatig.

Bevestiging dat jouw lappen tekst ook rechtstreeks uit een LLM komen

Welkom hier bij HF !

1 like

Nee man, die dingen zijn op mijn teksten getraind. Daarom komt er zulke blaartrekkende reut uit.

1 like

Allereerst welkom op het forum.

We verwachten nu wel een echte foto van een van je horloges of je collectie en niet een AI gegenereerd plaatje met een tenenkrommend niet kloppend Omega logo en tekst. Als liefhebber van Zwitserse horloges moet dit toch ook wel een beetje pijn in je hart doen :wink:

Zie bovenstaand commentaar niet als ontmoediging maar juist motivatie om aan het werk te gaan als horlogeliefhebber en fotograaf.

Groetjes van een hobby fotograaf.

1 like

Welkom. Veel plezier hier.

1 like